Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا پاپی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی برای ایجاد احساس امنیت در بین مردم شهرستان بندرماهشهر ایجاد شده و در زمینه‌های مختلف جرم و جنایت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش جرم و افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی با بیان آمار جرم و جنایت در بندرماهشهر نسبت به سال گذشته گفت: سرقت عادی 4 درصد و جرائم خشن 48 درصد در شهرستان بندرماهشهر کاهش یافته همچنین کشفیات مواد مخدر و سرقتی 95 درصد و کشفیات سلاح‌های گرم 59 درصد افزایش یافته است بنابراین در کل شهرستان بندرماهشهر 48 درصد وقوع جرائم کاهش یافته و کشفیات 112 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به اولویت نیری انتظامی برای برخورد با معضل تیراندازی بیان کرد: تیراندازی به سمت اماکن و منازل در مدت مشابه نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است؛ در سال گذشته بیش از 32 میلیارد ریال کشفیات قاچاق داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در تامین نظم و امنیت به نیروی انتظامی کمک کنند، گفت: همچنین باند سارقین منازل، بانک سرقت سیم‌های برق، باند سارقین تلفن همراه و باند سرقت اینترنتی در چند ماه گذشته شناسایی و دستگیر همچنین تعداد زیادی از عوامل فروش سلاح‌های جنگی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

پاپی عنوان کرد: مجوز ایجاد یک کلانتری در شهرک مدنی صادر شده و به‌زودی این کلانتری تاسیس می‌شود در حال پیگیری دوربین‌های پایش تصویری در شهرستان بندرماهشهر برای کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان هستیم اما هیچ مصوبه‌ای برای تاسیس کلانتری در مسکن مهر بندرامام خمینی(ره) وجود نداشته است.

وی ادامه داد: 9 عامل حادثه تروریستی شهدای نیروی انتظامی بندرامام خمینی(ره) دستگیر شده و عوامل حقوقی نیروی انتظامی در حال پیگیری این پرونده برای صدور رای نهایی بوده‌اند؛ اقدامات نهایی این پرونده انجام شده و در حال طی کردن روال قانونی بوده است.

عضو شورای تامین شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد: برای معضل ترافیک شهرستان بندرماهشهر با توجه به عدم وجود پارکینگ در مرکز شهر پیشنهاد استفاده از حیاط مدارسی که در نزدیکی هسته مرکزی هستند به عنوان پارکینگ برای برطرف کردن معضل ترافیک و ایجاد درآمد برای مدارس داده شده و امیدواریم آموزش و پرورش با موافقت با این طرح با ما همکاری کنند

اخبار داغ فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: عوامل حادثه تروریستی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان