Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد توسعه معنوی حرم مطهر رضوی در کشور را از جمله اهداف مهم جشنواره زیر سایه خورشید برشمرد و اذعان داشت: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی استان بوده که در لایه‌های مختلف اجتماعی رخ می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا،حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد عصرامروز در نشست خبری دوازدهمین جشنواره مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید گفت: این جشنواره همزمان با تمامی استان‌های ایران و 40 کشور در دنیا به صورت مردمی و بین‌المللی در روز 20 تیرماه در امامزاده سید محمد جعفر یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جشنواره زیرسایه خورشید یزد افزود: جشنواره زیر سایه خورشید بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی در دهه کرامت به شمار می‌رود و امروز این رویداد بزرگ فرهنگی در کمتر از یک دهه از مرزهای کشور خارج شده و امسال هشتمین دوره خود در خارج از مرزها را تجربه می کند.

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد تصریح کرد: برگزاری این جشنواره در خارج از کشور فرهنگ رضوی و توجه به علی ابن موسی الرضا(ع) را در دنیا گسترش می دهد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه جشنواره زیر سایه خورشید در استان توسط کانون جوانان رضوی وابسته به آستان قدس برگزار می شود اظهار داشت: متولی این کانون در استان هیئت انصار ولایت یزد بوده و مهمترین مسئولیت کانون جوانان رضوی برگزاری همین جشنواره است.

نخبه فرهنگی یزد توسعه معنوی حرم مطهر رضوی در کل کشور را از جمله اهداف مهم جشنواره زیر سایه خورشید برشمرد و اذعان داشت: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی استان بوده  که در طی 10 روز با حضور خادمان آستان مقدس رضوی در تمامی شهرستان‌ها و روستاها در لایه‌های مختلف اجتماعی رخ می دهد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر