Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، محمد صالح یوسفی معاون فرهنگی آستان قدس رضوی، امروز 12 تیرماه، در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در دفاتر نمایندگی آستان در استان‌ها، اظهار کرد: پس از تشکیل دفاتر نمایندگی در استان‌ها اقدامات زیادی انجام‌شده به‌طوری‌که اولین افرادی که در استان‌های سیل‌زده حضور یافتند خادمان امام رضا بودند و خدمات زیادی در این استان‌ها انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برنامه‌های معاونت فرهنگی آستان قدس اشاره و تصریح کرد: معاونت فرهنگی در حوزه‌های ورزشی، تبلیغی، هنر، مداحی، خانواده، محصولات فرهنگی، جوانان، وقف کتاب، نوجوانان توسعه زیارت و تشکل بانوان فعال است.
وی ادامه داد: امسال به دلیل چهلمین سال انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبر کشور و سالروز قیام گوهرشاد برنامه‌های دهه کرامت متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
یوسفی افزود: در ۹ شهرستان استان همدان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده که با عنوان جشن و سرور مؤمنانه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: جشن بزرگ امام رضا در ۲۳ تیرماه در میدان امام(ره) با حضور آحاد مردم و مسئولان برگزار می‌شود و برنامه رواق در مجتمع شهید آوینی با موضوعاتی همچون آشنایی نوجوانان با کتاب‌های موضوع امام رضا، ایستگاه‌های هنری ازجمله سرود و تئاتر خیابانی، ایستگاه‌های تبلیغی که به شبهات جوانان و نوجوانان پاسخ داده شود، ایجاد غرفه کودکان خدمت‌رسانی پزشکان مستقر برای ویزیت رایگان جز شاخص‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.
این مقام مسئول عنوان کرد: برنامه‌های بانوان نیز در این دهه با عنوان «معصومه‌های بهشت»، نشست برهان باهدف نقش حضور مؤثر بانوان در جامعه و اجرای جشنواره کارآفرینی بانوان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه اصلی دهه کرامت برنامه زیر سایه خورشید است که برای روستاهایی که دارای پتانسیل هستند نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زیر سایه خورشید دهه کرامت آستان قدس رضوی جشن میلاد امام رضا ایکنا همدان خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد و سایر نقاط شهری استان خبر داد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: هیئات مذهبی، علما و روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، رئیس مذهب جعفری به‌صورت متمرکز به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، افزود: آئین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیئات مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلی نماز جمعه، اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوارشهید بهشتی تا میدان امام خمینی «ره» مقابل مسجد جامع انجام می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیار ارزشمند ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) و با تأکید بر الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع)، گفت: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

کد خبر 749484

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان