Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: آئین برگزاری حرکت نمادین ورود کاروان امام هشتم به خاک ایران شصتمین اثر ثبت شده ملی و میراثی جمهوری اسلامی ابوده که این حرکت دارای تاثیرات فرهنگی فراونی است.

«کورش مودت»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، در حاشیه برگزاری آئین نمادین ورود امام رضا (ع) از مرز شلمچه به خاک ایران که در شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: این حرکت هر ساله در خرمشهر اجرا می شود و اکنون به عنوان شصتمین اثر ثبت ملی و میراثی جمهوری اسلامی ایران است که باید تمام سعی خود را بر حفظ آن بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی حرکت نمادین ورود کاروان حضرت امام رضا (ع) به خاک ایران را دارای تاثیرات فرهنگی فراون دانست و افزود: این حرکت علاوه بر تاثیرات فرهنگی می تواند نقش تاثیرگذار و بسزایی در نشر سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه امام علی ابن موسی الرضا (ع) میان جامعه و جوانان داشته باشد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر، با بیان اینکه برگزاری این برنامه ها باید سبب شود تا نسل جوان با سیره و فرهنگ ائمه اطهار (ع) بیشتر آشنا شوند، اضافه کرد: برگزاری این برنامه ها باید گسترش بیشتری پیدا کند و سال به سال باید موارد بیشتری برای برگزاری چنین برنامه آئینی اضافه کنیم.

 

وی با ارائه پیشنهادی برای گرامی داشت آئین نمادین ورود کاروان حضرت امام رضا (ع) به خاک ایران از مرز شلمچه، تصریح کرد: در ضلع ورودی خاک ایران در مرز شلمچه باید المان و یا یادمانی را اجرایی کنیم تا محل ورود امام علی ابن موسی الرضا (ع) مشخص باشد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اوقات فراغت خراسان جنوبي اردبیل حادثه ۱۲ تیر غنی سازی اوقات فراغت ورود امام رضا ع فرمانداری ویژه خرمشهر دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور