Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سیدحسام بنی فاطمه بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: ۵۹۶ برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان گلستان برگزار می‌شود که ۱۵ کانون موضوعی فرهنگی این برنامه‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش کمی و کیفی برنامه‌های دهه کرامت در استان تصریح کرد: دوازدهمین دوره جشنواره مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید و حضور خادمان کاروان رضوی را همزمان در دهه کرامت از ۱۳ الی ۲۳ تیر در استان گلستان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان افزود: امسال برنامه‌های دهه کرامت با شعار محوری «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» است که بتوانیم در همایش بزرگ فرهنگی که با حضور خدام برگزار می‌شود به مردم خدمت کنیم و مهربانی را به رسم اهل بیت تمرین کنیم.

بنی فاطمه با بیان اینکه امسال در استان گلستان سه کاروان در سه منطقه این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند، ابراز کرد: کاروان معین الضعفا در شرق استان، کاروان غریب الغربا در غرب استان و کاروان شمس الشموس در مرکز استان گلستان مستقر می‌شوند و برنامه‌هایی در قالب ۴۲ عنوان برنامه برگزار می‌کنند.

وی تاکید کرد: امسال هشتک «حالمان خوب می‌شود» برای حساس‌سازی برنامه‌های دهه کرامت در استان داریم که با میلاد کریمه اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) با حضور خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) در استان گلستان حال مردم خوب می‌شود.

 دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان افزود: در استان گلستان در شبکه جوانان رضوی ۲۵۰ تشکل متولی اجرای برنامه‌ها هستند و در سطح استان 330 برنامه در قالب 42 عنوان برگزار خواهیم کرد و از تولد نوزاد تا لحظه مرگ برنامه داریم.

بنی فاطمه با بیان اینکه طرح عروسک قشنگ من برای پیش‌دبستانی‌ها داریم، گفت: به ابتکار استان گلستان طرح جشن تولد رضوی برای دختران و پسران ۱۲ ساله که تولدشان یکم تا دوازدهم ذی القعده است را داریم.

وی از برگزاری برنامه متمرکز و استانی جشن‌های رضوی در روز پنجشنبه ۲۰ تیر از ساعت 20 و 30 دقیقه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان گرگان خبر داد و افزود: هر 14 شهرستان از حضور خدام رضوی بهره‌مند می‌شوند در 30 شهر و ۵۲ روستا جشن‌های جشن زیر سایه خورشید برگزارمی شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس