Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@22:42:54 GMT

واکنش خصمانه ترامپ به صحبت‌های روحانی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۵۲۶۵

واکنش خصمانه ترامپ به صحبت‌های روحانی

به گزارش «تابناک» ، دو پست توییتری امروز دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را در زیر می‌خوانید:   ترامپ در واکنش به صحبت‌های رییس‌جمهوری ایران توییت زیر را ارسال کرد:
ایران تهدید تازه‌ای مطرح کرده است. روحانی می‌گوید اگر توافق هسته‌ای تازه‌ای در کار نباشد، اورانیوم را تا «هر میزانی که بخواهیم» غنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران! مراقب این تهدیدهایت باش. آن‌ها می‌توانند برگردند و تو را طوری نیش بزنند که تا به حال هیچ کس اینطور نیش نخورده باشد. ترامپ همچنین با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود درباره نظام مالی اروپا و چین و رقابت ارزی با دلار آمریکا نوشت:   چین و اروپا بازی بزرگ دستکاری (نرخ) ارز راه انداخته اند و برای رقابت با آمریکا، پول به نظام (مالی خود) تزریق می‌کنند. ما باید رقابت کنیم یا همان کودن‌هایی باشیم که عقب نشسته اند و در حالیکه سایر کشورها به بازی خود ادامه می‌دهند، نظاره‌گر هستند، همان طور که سال‌هاست نظاره‌گر بوده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ترامپ توییت ترامپ توافق هسته ای غنی سازی اورانیوم سامانه نیما حج آب سنگین اراک فدریکا موگرینی غنی سازی اورانیوم اینستکس سقوط ایرباس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!

محمدحسین میثاقی به صحبت‌های عجیب پیرمرد پرحاشیه سپاهانی واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی صحبت‌های عجیب پیرمرد سپاهانی همچنان ادامه دارد.

یکی از هواداران سپاهان که برخی می‌گویند لیدر این باشگاه بوده و برخی هم تکذیب می‌کنند، در حاشیه بازی زردپوشان اصفهانی با پرسپولیس، در مورد بانوان سرخ‌پوش حرف‌های عجیب و زشتی زد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار ویدیویی واکنش تندی نسبت به صحبت‌های پیرمرد پرحاشیه نشان داد و گفت:

ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه چیز که به سن نیست، آن هوادار‌ کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، با شعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

ویدیو محمدحسین میثاقی هم از سوی مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان و برخی دیگر از فوتبالیست‌ها بازنشر داده شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • گزینه عجیب معاون اولی ترامپ؛ زنی معروف به «قاتل سگ‌ها»!