Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@23:17:20 GMT

افتتاحیه جالب توجه مسابقات جهانی کارگری در اسپانیا (ویدئو)

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۵۳۳۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، ششمین دوره بازیهای جهانی کارگران و آماتوری به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها از ساعت ۲۱ به وقت اسپانیا در پارک گونزالس شهر قدیمی و تاریخی تورتوسا با اجتماع تیم‌های شرکت کننده و همچنین مردم شهر آغار شد و بعد از آن تیم‌های شرکت‌کننده و به ویژه کاروان جمهوری اسلامی ایران با عبور از خیابانهای اصلی شهر و در میان تشویق مردم شهر تورتوسا مسیر ۲ کیلومتری تا ورزشگاه خوزه اوته‌رو را پیاده طی کردند و در این ورزشگاه با نمایش آداب و سنن شهر میزبان و همچنین ایالت کاتالونیا، مراسم افتتاحیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم صادقی‌فر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جواد رمضی رییس فدراسیون کارگری کاروان ورزشی ایران را همراهی می کردند.

در این بازیها حدود ۳۰۰۰ ورزشکار از ۴۲ کشور جهان به مدت ۶ روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 کاروان ۱۴۰ نفره ایران در ۹ رشته و در قالب ۱۶ تیم در این بازیها حضور دارد.

در این کاروان ۱۱ تیم از مردان و پنج تیم از زنان حضور دارد که تیم جودوی زنان و شنای مردان برای نخستین مرتبه به این مسابقات اعزام شده اند.تیم زنان در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک و مردان نیز در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک در دو تیم، کاراته، والیبال ساحلی در دو تیم، کشتی ساحلی و کشتی فرنگی و شنا حضور دارند.

ایران پیش از این و در ۵ دوره گذشته تنها در سال‌های ۲۰۱۵ در لیلیانو ایتالیا و ۲۰۱۷ در ریگا لتونی در این مسابقات حضور پیدا کرد. این سومین دوره حضور کاروان ایران در بازی‌های جهانی کارگری است. در سال ۲۰۱۵ برای اولین‌بار کاروان ایران در مسابقات جهانی لیلیانوی ایتالیا حاضر شد که ۲۱ مدال طلا، پنج نقره و شش برنز به دست آورد تا بین ۳۲ کشور به مقام نهم برسد. مسابقات ۲۰۱۷ در ریگای لتونی دومین حضور ایران بود که ورزشکاران کارگر ایران به ۳۵ مدال طلا ،۱۵ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز رسیدند.

 

حجم ویدئو: 42.67M | زمان ویدئو: 00:03:41 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسپانیا دوومیدانی کشتی مسابقات جهانی کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز عملیات پاسخ ایران به اسرائیل | اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم | گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد ... | ویدئو
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان