Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ١٠:٤٠ دقیقه دوشنبه سوم تیرماه‌ سال‌جاری زن جوانی در منطقه تهرانسر در نزدیکی‌ خانه‌اش درحال حرکت بود که ناگهان دو جوان سوار بر موتور وارد خیابان خلوت شدند و چند قدم جلوتر از زن جوان توقف کردند.

در این صحنه یکی از موتورسواران از موتور پیاده شد و درحالی‌که قمه‌ای در دست داشت، به سمت زن جوان رفت و در یک لحظه چاقو را روی سینه زن جوان گذاشت و قصد داشت کیف دستی زنانه را سرقت کند، اما زن جوان مقاومت کرد و تصمیم به فرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق خشن در این لحظه با قمه اقدام به بریدن دستبند طلای زن جوان کرد و با زخمی کردن دست زن جوان توانست دستبند طلا را به سرقت ببرد و سوار بر موتور همدستش به سرعت از محل فرار کردند.

زن جوان پس از فرار سارقان خشن ماجرای سرقت را به ماموران کلانتری ١٥٠ تهرانسر مخابره کرد و تحقیقات برای دستگیری این دزدان کلید زده شد. تصاویر این دزدان در فضای مجازی منتشر شده و هنوز هیچ سرنخی از آنها به دست نیامده و تجسس‌های فنی ماموران برای دستگیری این دزدان خشن ادامه دارد.

منبع: روزنامه شهروند

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تهرانسر زورگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا