Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به جشنواره زیر سایه خورشید گفت: این جشنواره به صورت همزمان در ۴۰ کشور دنیا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد» در نشست خبری دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد گفت: بزرگداشت شعار اسلامی و دینی نشانگر تقوای قلب مومنان است و باعث تقویت ایمان قلبی مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جشنواره زیر سایه خورشید یزد افزود: دوازدهمین سال جشنواره در استان یزد برگزار می شود که همزمان در 40 کشور دنیا و تمامی شهرهای کشور برگزار می شود و بزرگترین رویداد فرهنگی در دهه کرامت و جشن و سرور است که بعد از حادثه عاشورا و اربعین به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در کشور رویدادی همچون این جشنواره نداریم که در هشتمین سال خود از مرزهای کشور فراتر رفته است و در 40 نقطه از دنیا آن برگزار می شود که این فتح الفتوح معنوی است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد تصریح کرد: ما در این جشنواره برنامه های مختلفی داریم که این جشنواره توسط کانون جوانان رضوی استان یزد وابسته به آستان قدس رضوی برگزار می شود که متولی آن نیز هیات انصار ولایت یزد است.

وی گفت: مهمترین مسئولیت کانون جوانان رضوی برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید است که در استان یزد نیز این برنامه برگزار می شود.

رئیس جشنواره زیر سایه خورشید یزد بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شامل توسعه معنوی حرم مطهر رضوی در کل کشور و فراتر از فضای حرم ایشان و همچنین ارتباط روحی مردم با امام رضا(ع) و همچنین گسترش فرهنگ زیارت از راه دور است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد ادامه داد: این برنامه توسط تشکل های مردمی و با حمایت های مسئولان استانی برگزار می شود.

مسئول کانون جوانان رضوی یزد تصریح کرد: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی طول سال استان یزد است که در مدت یک دهه در تمامی شهرستان های استان و روستاها به صورت مویرگی در تمامی لایه های جامعه اتفاق می افتد.

وی گفت: رویکرد این جشنواره توجه به مستضعفین و محرومان جامعه است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد بیان کرد: جشن بزرگ زیر سایه خورشید در 20 تیرماه در محل امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار می شود که امیدواریم بار دیگر شاهد استقبال مردم از این جشنواره باشیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل غنی سازی اوقات فراغت اصفهان حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانی حادثه ۱۲ تیر شبستان یزد زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری این کنفرانس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد،‌ به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست،‌ دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند،‌ همزمان با نهادهای تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی(فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر