Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار در چهارمین هفته از اکران این فیلم منتشر شد. تاریخ انتشار: 08:11 - 13 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۱۸۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار در چهارمین هفته از اکران این فیلم منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صدرنشینی در حالی رخ داد که این فیلم توانست پس از چهارده روز از اکران مرز پنج میلیارد تومان فروش را پشت سر بگذارد، دو فیلم "ما همه با هم هستیم" و "سرخ پوست" نیز در هفته جاری رقابت نفس‌گیری برای صدرنشینی را تجربه کردند.

شبی که ماه کامل شد

فروش هفتگی: ۱,۸۷۵,۵۷۷,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۹,۳۵۷,۵۰۴,۰۰۰ تومان

کارگردان: نرگس آبیار

بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون - با حضور: شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی- با معرفی: آرمین رحیمیان

خلاصه داستان: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد.

سرخ پوست

فروش هفتگی: ۱,۵۲۵,۱۷۶,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۷,۵۸۴,۳۱۹,۰۰۰ تومان

کارگردان: نیما جاویدی

بازیگران: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی

خلاصه داستان: سال ۱۳۴۷، يك زندان قديمي در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخليه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانيان به زندان جديدند.

ما همه با هم هستیم

فروش هفتگی: ۸۵۰,۲۲۷,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۷,۹۶۹,۲۴۸,۰۰۰ تومان

کارگردان: کمال تبریزی

بازیگران: محمدرضا گلزار، مهران مدیری، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی

خلاصه داستان: داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

 

تگزاس ۲

فروش هفتگی: ۷۱۸,۶۸۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۸,۵۱۲,۳۲۷,۰۰۰ تومان

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی

خلاصه داستان: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران

 

گفتنی است فیلم‌های "زهرمار" با ۶۰۵,۶۱۷,۰۰۰ تومان، "ایکس لارج" با ۲۸۴,۷۵۴,۰۰۰ تومان، "سامورایی در برلین" با ۲۰۹,۲۳۱,۰۰۰  تومان، "متری شیش و نیم با ۱۱۹,۱۹۰,۰۰۰ تومان، "دختر شیطان" با ۶۳,۶۶۵,۰۰۰ تومان و "پیشونی سفید" با ۹,۷۳۵,۰۰۰ تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول فروش را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار ما همه با هم هستیم سرخ پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد دومین روز نزولی خود شده است. افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی دیده می‌شود، اما باز هم در برخی موارد معدود، قیمت خودروها افزایش داشته یا ثابت مانده است.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته کاهشی است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول