Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:51:24 GMT

معرفی برترین‌های مسابقات شنا در اردل

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۵۹۵۸

معرفی برترین‌های مسابقات شنا در اردل

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و دهه کرامت، مسابقات شنای بانوان با شرکت ۲۵ شناگر در سه رده سنی ۶ تا ۹ سال، ۹ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۶ سال و در دو ماده کرال سینه و قورباغه در استخر شهید نوروز صالحی شهر اردل برگزار شد.

در این رقابت‌ها الیسا شیروانی، زهرا فرشید و نگار خلیلی در رده سنی ۶ تا ۹ سال در ماده قورباغه، فاطمه رجبی، سحر عیدی و ملیکا صالحی در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال در ماده کرال سینه و کوثر رئیسی، سحر ظفری و فاطمه فرشید در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال در ماده کرال سینه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردل (مرکز شهرستان اردل) در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف

برگزاری مسابقات شنا به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد