Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@18:36:51 GMT

بمب نقل و انتقالات آمادۀ انفجار شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۶۲۱۴

 با تایید باشگاه ترابزون اسپور ترکیه، وحید امیری به طور رسمی در تابستان جاری از این تیم جدا شده و دیگر با وینگر چپ پا و تکنیکی ایران همکاری نخواهند داشت تا امیری چمدان‌های خود را به مقصد ایران ببندد و باشگاه‌های بزرگ و فرصت طلب داخلی که به دنبال تجهیز سازی خود هستند؛ به دنبال جذب امیری دست به کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- تراکتورسازی تبریز در واکنشی سریع، مذاکرات خود را با امیری آغاز کرد تا با پیشنهاد وسوسه‌انگیز 5 میلیاردی او را به حضور در یادگار امام ترغیب کند، اما پرسپولیس که‌ پیش‌ترها از جدایی امیری از ترابزون مطلع شده بود، بار دیگر به جمع مشتریان امیری اضافه شد و ادامۀ مذاکراتش با این وینگر خوش اخلاق آغاز کرد و با پیشنهادی کمتر از تراکتور اما با بندهای ویژه، برای امیری شرایط بازگشت را مهیا ساخت.

 

پس از به وجود آمدن دوئل بزرگ تراکتور و پرسپولیس، به یکباره امیر قلعه‌نوعی و سپاهان نیز چراغ خاموش در صف مشتریان وی قرار گرفتند تا با وعدۀ قراردادی کاملاً جذاب و بیشتر از 2 باشگاه ذکر شده، امیری را به سوی خود جذب کنند که این پیشنهادات پی‌درپی باعث سردرگمی امیری شد تا او روند مذاکرات با باشگاه‌های داخلی را متوقف سازد، هرچند که به ادعای برخی منابع غیرموثق نظر شخص امیری بر روی بازگشت به پرسپولیس است، اما مدیربرنامه‌های وی حضور در تراکتور را به این ستاره پیشنهاد کرده است!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتورسازی نقل و انتقالات وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گیرند. این بازی به واسطه قرار گرفتن دو تیم در رده های دوم و سوم با ۵۲ و ۴۵ امتیاز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در خصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه این دیدار می تواند تاثیر زیادی روی قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. سپاهان اگر پیروز شود، کورس قهرمانی جذاب تر خواهد شد. پرسپولیس متاسفانه از جام حذفی حذف شد و در بازی با آلومینیوم نشان داد که در ساختار دفاعی دچار مشکل است و نبود علیرضا بیرانوند هم خیلی زیاد به چشم آمد.

او ادامه داد: آمادگی ذهنی در این بازی بسیار مهم است و برای موفقیت در این دیدار کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده سپاهان کنند. «اوسمار ویه‌را» باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرد و در مصاف با سپاهان تعویض های بهتری داشته باشد.

او افزود: سپاهان دارای خط هافبک و حمله زهرداری است و بازیکنان بسیار با کیفیتی در این تیم حضور دارند. نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس برای این تیم که از کورس فاصله گرفته بود بسیار مهم است.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران گفت: این بازی هم برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نظرم قهرمان لیگ برتر از دل این دو بازی بیرون خواهد. استقلال یکی از تیم های باکیفیت این دوره از مسابقات بوده و روز به روز باکیفیت تر بازی می کند و صدرنشینی این تیم بی دلیل نیست.

کلهر تصریح کرد: تراکتور فراز و نشیب های زیادی داشته از طرفی با اضافه شدن حمید مطهری به کادر فنی این تیم مدیران و هواداران تراکتور می توانند امیدوار به کسب نتایج بهتر از تیم خود باشند چون مطهری سالهاست که در لیگ برتر فعال است و نسبت به تمام تیم ها شناخت خوبی دارد.

او در پایان گفت: تراکتور یک پیروزی روحیه بخش در جام حذفی به دست آورد و بازیکنان این تیم با انگیزه دوچندان گام به دیدار با استقلال خواهند گذاشت. امیدوارم کیفیت بالایی از دیدار های باقی مانده تا پایان فصل را شاهد باشیم و تیم ها بازی رو به جلویی را از خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 6092719

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!