Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@17:44:52 GMT

آیا آقای خاص والیبال ما را به نیمه‌نهایی می‌برد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۶۲۲۹

به گزارش ایلنا، زمانی که ویتالی هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در نشست خبری هفته سوم لیگ ملت‌ها در ارومیه حاضر شد از او سوال کردم چرا از بازیکنان اصلی خود در این رقابت‌ها استفاده نمی‌کند؟ او در پاسخ با اشاره به انگشتان دست خود گفت به نظر شما بین مسابقات انتخابی المپیک، جام جهانی و لیگ ملت‌ها کدام‌یک از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ قطعا ما با تمام توان در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به همین تفکر تا پایان دور مقدماتی حتی در مسابقاتی که ریسک بالایی جهت عدم صعود به دور نهایی داشت باز هم هینن از بازیکنان جوان و سیستم چرخشی معروفش استفاده کرد اما رسانه‌های لهستانی اعلام کردند که لهستان بدون کوبیاک، دژیسکا، شالپوک، بنییک، زاتورسکی و دیگر ستاره‌های خود به آمریکا خواهد رفت و این بازیکنان به دلیل عدم آمادگی مناسب بدنی، روانه تمرین اصلی تیم جهت مسابقات انتخابی المپیک شده‌اند. اگر اندیشه‌های هینن که در لهستان به شکلات بلژیکی معروف است عوض نشود ما با تکرار برد در هفته سوم لیگ ملت‌ها مقابل این تیم حتی با شکست مقابل برزیل می‌توانیم در مرحله نیمه‌نهایی حاضر شویم. باید منتظر ماند و دید آیا نظر این مربی باسابقه و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ عوض خواهد شد یا تحت فشار رسانه‌های لهستانی با تیم کامل خود در شیکاگو حضور پیدا خواهد کرد؟

گزارش:پژمان نجات‌پور

منبع: ایلنا

کلیدواژه: والیبال لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی