Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@12:59:47 GMT

مرز‌های ایران از بالاترین امنیت برخوردار است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۶۲۴۲

مرز‌های ایران از بالاترین امنیت برخوردار است


سردار سرتیپ قاسم رضایی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در گیلان به فرهنگ و اعتقاد بالای مردم گیلان اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی از جایگاه ویژه ژئوپلیتیک در منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به حضور ایران در پیمان‌های منطقه‌ای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب معادلات منطقه‌ای به هم ریخت و پیمان‌ها شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه اطاعت پذیری از کفر به هم ریخت و اقتدار اسلامی به بار نشست.

رضایی با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان به اندازه ایران تهدیدات مرزی ندارد، تصریح کرد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران از بالاترین امنیت نسبت به تمام کشور‌های منطقه و حتی کشور‌های توسعه یافته جهان برخوردار است.

وی، موفقیت مرزبانان را مرهون خانواده‌های آن‌ها دانست و اظهار کرد: مرزبانان با توجه به شرایط سخت با نشاط هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه روحیه معنوی و انقلابی در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران حاکم است، خاطرنشان کرد: طرح جامع مرزبانی به تصویب مقام معظم رهبری رسید و به نیروی انتظامی ابلاغ شده است.

رضایی، گیلان را از استان‌های آرام مرزی توصیف کرد و گفت: روزانه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از اتباع کشور جمهوری آذربایجان از مرز آستارا وارد گیلان می‌شوند و نیاز است توجه ویژه‌ای به مرز‌های این استان داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش مرزبانان جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز امن‌ترین مرز‌های جغرافیایی متعلق به ایران اسلامی است و این اقتدار در مرز‌ها برگرفته از مرزبانان کشور است.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه گیلان را استان مرزی عنوان کرد و افزود: گیلان دارای مرز‌های آبی و خشکی با کشور‌های حاشیه دریای خزر است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان دروازه ورود تمدن اروپا به کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: با حضور مرزبانان امنیت خوبی در مرز‌های آبی و خشکی گیلان وجود دارد.

وی با اشاره به بازدید سردار رضایی از مرز‌های مختلف کشور، بیان کرد: در نظام اسلامی هر کسی مجاهدانه خدمت کند، خدای متعال او را یاری می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان، امنیت موجود در جامعه اسلامی را مرهون تلاش مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: کسی جرأت ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فلاحتی یادآور شد: همانگونه که از مرز‌های جغرافیایی نظام اسلامی حراست می‌کنید از مرز‌های اعتقادی جامعه نیز حمایت داشته باشید.

گفتنی است؛ در دیدار مذکور از تلاش‌های کیاست سپهری فرمانده مرزبانی گیلان قدردانی به عمل آمد و سهراب سجادی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی گیلان معرفی شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا منطقه گیلان مرز امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت