Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدیدترین به روز رسانی لیست رکابزنان دوپینگی یا مشکوک به دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نام مهدی سهرابی رکابزن باسابقه و کاپیتان تیم جاده کشورمان نیز به چشم می‌خورد.

تاریخ و نوع ماده مثبت شدن این تست اعلام نشده است و باید منتظر نتیجه بررسی و ارائه توضیحات سهرابی به فدراسیون جهانی و در نهایت در صورت محرز بودن نتیجه تست دوپینگ، رای نهایی محرومیت وی از سوی نادو و فدراسیون جهانی دوچرخه سواری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دومین بار است که در چند سال گذشته، تست یک رکابزن باسابقه و همین طور کاپیتان تیم دوچرخه سواری کشورمان مثبت اعلام می‌شود. دوسال قبل مشخص شد تست دوپینگ حسین عسگری پر افتخارترین رکابزن جاده روی ایران و مربی جدید وقت تیم ملی، مثبت است و وی محروم و ممنوع از انجام هر فعالیت ورزشی است!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوپینگ مهدی سهرابی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان