Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:59:54 GMT

معاونان فرهنگی برتر جهاد دانشگاهی کشور تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۶۶۰۷

در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونین فرهنگی و رؤسای مراکز و سازمان‌های تخصصی و فرهنگی جهاد دانشگاهی از معاونان برتر در حوزه‌های مختلف با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی تجلیل به عمل آمد.

‌به گزارش ایسنا، در این مراسم بهزاد خدادادی از واحد کرمانشاه در مرکز افکارسنجی ایسپا، محمدرضا دهقانی از مرکز یزد در همکاری شایسته در برگزاری هشتمین مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، رامین جانی‌پور از مرکز لرستان به عنوان شعبه برتر سازمان دانشجویان در راهبری شبکه محیط زیست و فعالیت‌های اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین رئیس جهاد دانشگاهی از محمد حاتمی، روابط عمومی سازمان قرآنی در اهتمام به اطلاع‌رسانی اخبار و برنامه‌های فرهنگی در سایت معاونت فرهنگی، حمید مرادی از مرکز خراسان جنوبی در اجرای شایسته برنامه‌های هماهنگ در سال ۹۷، داریوش اسماعیلی از مرکز اصفهان در کسب رتبه برتر در میان شعب سازمان انتشارات و مجتبی غلامی از مرکز استان مرکزی در کسب رتبه برتر در میان شعب سازمان قرآنی تجلیل کرد.

علیرضا حاتمی از مرکز خراسان رضوی در کسب رتبه برتر در ارزیابی سال اول برنامه ششم توسعه، فاطمه عزیزی از مرکز همدان در اهتمام جدی به ارتقای سطح عملکرد واحد، سید علی محمدپور از مرکز امیرکبیر تهران در کسب رتبه برتر در میان شعب مرکز گردشگری و اردوها، احمد پایداری از مرکز صنعتی اصفهان در کسب رتبه برتر در میان شعب صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان و کامران جعفری از مرکز زنجان به عنوان شعبه برتر سازمان دانشجویان در راهبری کانون‌ها و شبکه دانشجویی معرفی و تقدیر شدند.

همچنین محمدامین صالحی نژاد از مرکز خوزستان، رامین جانی پور از مرکز لرستان و محمد شریف‌زاده از مرکز گلستان در اطلاع‌رسانی دقیق و شایسته حوادث غیرمترقبه فروردین ۹۸ مورد تجلیل واقع شدند.

در ادامه نیز از تلاش‌های فریبرز فریبرزی، نجیبه خروشی و زینب تقوی به عنوان معاونین سابق فرهنگی مراکز جهاد دانشگاهی تجلیل به عمل آمد.

هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور از روز ۱۲ تیرماه به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد همواره افتخار داشته که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارت به انجام برساند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسن مسلمی نائینی؛ رییس جهاددانشگاهی در پیامی با اشاره به اینکه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است تاکید کرد: معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

در پیام تبریک دکتر حسن مسلمی نائینی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است؛ نام و یاد شهید استاد مطهری به‌عنوان نمونه‌‌ای کامل و راستین از یک معلم انسان‌ساز که در تارک زمان درخشیده و قله‌های بلند معرفت را فتح و انسان‌های بزرگی را تربیت کرده، همواره در اذهان مردم ایران جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند و در پرتو تلألو دانش و حکمت، مسیر تعالی و پیشرفت جامعه را ترسیم می‌‌کنند.

معلمان و اساتید دلسوز و فداکار، همواره نقشی بی‌بدیل را در ساختن آینده جامعه ایفا می‌کنند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد.

جهاد‌‌دانشگاهی همواره افتخار  آن را داشته است که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارتی به بهترین شکل به انجام رساند.

اینجانب به‌عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور، فرارسیدن روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد را به‌تمامی معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، به‌ویژه اعضای هیئت علمی، اساتید و مدرسان مجموعه‌ دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی و مراکز آموزش تخصصی و مهارتی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سراسر کشور که دلسوزانه و متعهدانه در تلاش هستند تا دانش و مهارت‌های لازم را به دانشجویان منتقل ‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم این عزیزان در مسیر علم و دانش و تربیت نسلی فرهیخته و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق، پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور