Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طارق همام که یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم استقلال در فصل قبل بود، هنوز برای فصل جدید تکلیف خود را با باشگاه معلوم نکرده و مشخص نیست که آیا در جمع استقلالی ها باقی می ماند یا نه.

آن طور که رسانه های عراقی گزارش داده اند باشگاه استقلال مایل است تا طارق را در تیم نگه دارد اما این اتفاق بستگی به پرداخت مطالبات این بازیکن ملی پوش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت السومریه عراق نوشت که همام طارق ۱۴۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد و تا آن مبلغ پرداخت نشود قراردادش را تمدید نمی‌کند.

خود طارق در گفت و گویی که با السومریه داشت درباره وضعیتش با استقلال گفت: هنوز منتظر دریافت مطالبات مالی خود از فصل گذشته هستم. تصمیمی برای جدایی و یا تمدید قرارداد با استقلال نگرفته‌ام. فعلاً صبر می‌کنم تا ببینم مطالبات مالی‌ام پرداخت می‌شود یا نه و بعد از آن تصمیم مناسب را می‌گیرم.

254 43

کد خبر 1276297

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طارق همام باشگاه استقلال لیگ برتر هجدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: قبل از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

او همچنین ادامه داد: معوقات فروردین سرایداران با حقوق اردیبهشت به حسابشان واریز می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی