Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از همان دقایق اولیه ورود مهمانان کنگره گرفته تا آغاز مراسم افتتاحیه و آخرین دقایق مراسم اختتامیه پر از حاشیه‌های رنگارنگ و البته تلخ بود که نشان داد پشت برگزاری کنگره‌ای با این نام که از سال قبل برنامه‌های هماهنگی آن کلید خورده بود، یک تیم حرفه‌ای قرار نداشت.

بی برنامه گی، شلوغی بیش از حد سالن، دعوت از افرادی که در بین اهالی فرهنگ و هنر کردستان جایی نداشتند، ابتدایی بودن دکور در حد یک مراسم محلی، زیبا نبودن مکان برگزاری کنگره‌ای با این عظمت، آشفتگی مسئولان برگزار کننده، غیبت و قهر تعدادی از مشاهیر دعوت شده به کنگره و البته مهمتر از همه اینها توهین و کتک خوردن عکاسان خبری کردستانی بیش از همه چیز به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج بی احترامی به خبرنگاران و عکاسان خبری کردستانی زمانی رقم خورد که از ورود آنها به سالن برگزاری اختتامیه کنگره جلوگیری شد که پس از کش و قوس‌ها و رایزنی‌های بسیاری موفق شدند عوامل اجرایی کنگره را متقاعد کنند که حضور آنها در محل کنگره برای پوشش خبری و تصویری لازم است.

پس از ورود متأسفانه باز هم در ورودی سالن عکاسان خبری با برخوردهای بد، توهین و حتی کتک خوردن مواجه شدند که همین امر باعث شد تمامی عکاسان خبری از این اتفاق دلخور شده و سالن را ترک کنند و هیچ گزارش تصویری از اختتامیه این کنگره منتشر نشود.

امیدواریم روزی برسد که نگاه مسئولان تغییر کرده و خبرنگاران محلی را بخوبی ارج گذارند.

بار دیگر داستان اطلاع رسانی در کردستان و نوع برخورد با اهالی خبر و رسانه نشان داد که این اوضاع در استان سرو سامانی ندارد.

حال انتظار اصلی از خانه مطبوعات کردستان به عنوان تنها نهاد صنفی حوزه رسانه است که با هماهنگی بهتر و با درس گرفتن از این رفتار به دور از شأن مسئولان، یک بار برای همیشه با این معضل برخورد کند.

کد خبر 4657599

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره مشاهیر کرد سنندج اداره فرهنگ و ارشاد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران