Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:03:24 GMT

طعمه حریق شدن 3 خودرو طی 3 ساعت در کرمان!!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۶۷۳۲

طعمه حریق شدن 3 خودرو طی 3 ساعت در کرمان!!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع 3 مورد حادثه آتش سوزی مربوط به خودرو در شهر کرمان خبر داد.

"علی عسکری"  در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت17و 20 دقیقه عصر امروز  12 تیرماه  با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو کامیونت آگاه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی محل این حادثه را بلوار قائم (شرف آباد) اعلام کرد و افزود: بلافاصله تیم اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام و آتش سوزی در کمترین زمان مهار شد و از پیشروی و طعمه حریق شدن دیگر بخش‌های کامیونت جلوگیری به عمل آمد.
 
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان اظهار کرد: در فاصله چند دقیقه از این حادثه از طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو پژو 405 در ساعت 17و55 دقیقه در خیابان امام جمعه نیز مطلع شدیم که با حضور به موقع آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

وی به حادثه سوم اشاره  و از اطفاء حریق یک دستگاه خودرو پژو آر دی توسط آتش نشانان خبر داد و گفت: در ساعت 20 و 20 دقیقه شامگاه چهارشنبه نیز از این آتش سوزی اطلاع یافتیم.  

عسکری محل این حادثه را خیابان الهیه در بلوار نصر عنوان کرد و افزود: در این حادثه که خودرو دچار آتش سوزی شدید شده بود بلافاصله دو تیم اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حاضر و حریق به سرعت اطفاء و از انفجار احتمالی خودرو حلوگیری به عمل آمد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در فواصل زمانی مشخص از صحت و سلامت قطعات خودرو خصوصا قطعات مربوط به برق و سوخت‌رسان خودروهای خود اطمینان حاصل نمایند.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرمان آتش سوزی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران