Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غفور قاسم پور شامگاه چهارشنبه در جلسه ساماندهی متکدیان کرج افزود: در قانون شورای عالی اداری، الزامات ساماندهی تکدی گری آورده شده و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اردوگاه مراقبت از متکدیان ایجاد شده در بحث غربالگری تمام دستگاه‌ها اعم از دستگاه قضائی، نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری کرج، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم سطح شهر را از حضور متکدیان پاکسازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: با مشارکت تمام دستگاه‌های عضو تلاش خواهیم داشت تا ظرف ۲ ماه آینده، روند ساماندهی متکدیان در کلانشهر کرج بصورت بنیادین صورت گیرد.

وی تاکید کرد: لازم است طرح‌های نظارتی برای ساماندهی متکدیان با توجه به نزدیکی کرج به تهران و مهاجرپذیر بودن آن بصورت مستمر درشهرستان کرج ادامه یابد.
در این جلسه همچنین شهردار کرج، معاون دادستان، مدیرکل بهزیستی و دیگر مسولان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود برای اجرایی شدن طرح ساماندهی پدیده تکدی گری در کلانشهر کرج پرداختند.

۸۰۲۹/‏۶۹۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری تکدی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور