Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با تایید باشگاه ترابزون اسپور ترکیه، وحید امیری به طور رسمی در تابستان جاری از این تیم جدا شده و دیگر با وینگر چپ پا و تکنیکی ایران همکاری نخواهند داشت تا امیری چمدان‌های خود را به مقصد ایران ببندد و باشگاه‌های بزرگ و فرصت طلب داخلی که به دنبال تجهیز سازی خود هستند؛ به دنبال جذب امیری دست به کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراکتورسازی تبریز در واکنشی سریع، مذاکرات خود را با امیری آغاز کرد تا با پیشنهاد وسوسه‌انگیز 5 میلیاردی او را به حضور در یادگار امام ترغیب کند، اما پرسپولیس که‌ پیش‌ترها از جدایی امیری از ترابزون مطلع شده بود، بار دیگر به جمع مشتریان امیری اضافه شد و ادامۀ مذاکراتش با این وینگر خوش اخلاق آغاز کرد و با پیشنهادی کمتر از تراکتور اما با بندهای ویژه، برای امیری شرایط بازگشت را مهیا ساخت.

 

 

پس از به وجود آمدن دوئل بزرگ تراکتور و پرسپولیس، به یکباره امیر قلعه‌نوعی و سپاهان نیز چراغ خاموش در صف مشتریان وی قرار گرفتند تا با وعدۀ قراردادی کاملاً جذاب و بیشتر از 2 باشگاه ذکر شده، امیری را به سوی خود جذب کنند که این پیشنهادات پی‌درپی باعث سردرگمی امیری شد تا او روند مذاکرات با باشگاه‌های داخلی را متوقف سازد، به نوشته ورزش 11، هرچند که به ادعای برخی منابع غیرموثق نظر شخص امیری بر روی بازگشت به پرسپولیس است، اما مدیربرنامه‌های وی حضور در تراکتور را به این ستاره پیشنهاد کرده است!

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وحید امیری تراکتور ورزشی سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!

به گزارش ورزش سه ضربات پنالتی بازی جذاب ایرالکو و پرسپولیس در حالی به ضربات تک به تک رسید که تنها سه بازیکن دیگر باقی مانده بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشد. 

در واقع شاید احتمال از دست دادن پنالتی توسط امیری چپ پا با توجه سابقه این اتفاق از طرف او وجود داشت اما بازیکن دیگری هم برای جانشینی او نمانده بود. 

امیری هفتمین بازیکن پرسپولیس بود که پشت ضربه پنالتی رفت و غیر از او میلاد سورگی، مسعود ریگی  و محمد مهدی احمدی تنها نفراتی بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشده بود و شاید تنها گزینه برای جانشینی امیری در ضربه هفتم ریگی باتجربه بود که البته وقتی او تا ضربه هفتم پشت توپ نرفت یعنی پنالتی زن ماهری نیست. 

همچنین در حالی چپ پا بودن امیری به عنوان فکتی برای از دست دادن پنالتی مطرح می‌شود که علی نعمتی چپ پا پنالتی خود را گل کرد.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!