Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) شهر قم سراسر غرق در شادی و سرور است و مردم ولایی این شهر با چراغانی مساجد و تکایا و خیابان ها به جشن نشسته‌اند.   بر اساس این گزارش از شب گذشته مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر آن حضرت حضور پیدا کرده اند تا در کنار بارگاه نورانی آن حضرت به جشن و شادمانی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین مردم با پخش شیرینی و  به صورت خودجوش با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و آذین‌بندی در نقاط مختلف شهر، این روز را به شادی می گذرانند.   همچنین عده‌ کثیری از مردم ازسراسر میهن اسلامی نیز به قم سفر کرده‌اند تا در سالروز میلاد  آن حضرت در این شهر مقدس حضور داشته باشند  .   همچنین به مناسبت سالروز ولایت آن حضرت از شب گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌هایی از جمله مداحی، سرودخوانی و سخنرانی در حال برگزاری است.   مسجد مقدس جمکران نیز مملو از زائرانی است که از شب گذشته به این مکان مقدس آمده تا این میلاد فرخنده را به ساحت مقدس امام زمان(عج)تبریک بگویند.   جشن‌های بزرگ دهه کرامت نیز از صبح امروز با برگزاری آیین خطبه‌خوانی با سخنرانی حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مولودی خوانی حاج میثم مطیعی و خطبه خوانی حاج عباس حیدرزاده در حرم مطهر آغاز شده است.   لاز به ذکر است آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) عصر گذشته با حضور جمعی از خادمان آستان‌های مقدس امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، احمد بن موسی و عبدالعظیم حسنی علیهم السلام و مسجد مقدس جمکران به همراه نقاره‌زنی در شب میلاد بانوی کرامت برگزار شد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا اهل بیت حضرت فاطمه شادی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) گفت: بازدید از موزه فاطمی در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) رایگان و در سایر روزهای دهه کرامت نیم‌بها خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: بازدید از موزه حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و همچنین سالروز ولادت امام رضا(ع) رایگان است.

وی افزود: همچنین علاقه مندان به بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) میتوانند در طول دهه کرامت از تخفیف 50درصدی بهره‌مند شوند.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژه برنامه‌های موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دهه کرامت بیان کرد: در اواسط دهه کرامت از کاشی‌های قدیمی حرم امام رضا(ع) و برخی از آثار بسیار قدیمی از ضریح حضرت معصومه(س) در تالار عترت رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در اواسط دهه کرامت آثار قدیمی مفرغی چند هزار ساله دوران باستان برای اولین بار در تالار عبرت به نمایش عموم در خواهد آمد.

فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه (س) همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 8 صبح الی 15:30 عصر است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بلیط برای بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) برای گروه های علاقه‌مند در روزهای عادی نیم‌بها و برای خانواده شهدا و ایثار گران کاملا رایگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • اعزام سفیران کریمه اهل بیت(س) به سراسر کشور در دهه کرامت
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است