Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:41:01 GMT

رافا بنیتس: به خاطر پول به چین نیامده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۷۵۶۳

رافا بنیتس: به خاطر پول به چین نیامده‌ام

رافا بنیتس، سرمربی سابق نیوکاسل که به تازگی هدایت تیم دالیان چین را به عهده گرفته می‌گوید این تصمیم او به خاطر پول نبوده چرا که پیشنهادهای بزرگتری هم داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس، سرمربی سابق نیوکاسل که اخیراً به عنوان سرمربی تیم دالیان چین منصوب شده می‌گوید حضورش در فوتبال چین و بدست گرفتن سکان هدایت این باشگاه چینی به خاطر پول نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنیتس بعد از آنکه نتوانست با مدیران نیوکاسل بر سر تمدید قراردادش به توافق برسد از این تیم جدا شد و در نهایت تصمیم گرفت مربی‌گری را در جایی به غیر از اروپا ادامه دهد. دالیان، تیمی که بنیتس را به عنوان سرمربی جدیدش منصوب کرده یکی از متمول‌ترین باشگاه‌های چینی است که توسط میلیاردری معروف اداره می‌شود. ولی بنیتس می‌گوید انگیزه‌اش از پیوستن به دالیان، مسائل مالی نبوده است.

 

 

بنیتس در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه دالیان چین گفت:" من در دوران حرفه‌ایم پیشنهادی مالی خیلی بزرگی داشته‌ام ولی آن پروژه‌ها چیزی نبود که برایم جذاب باشد و توجهم را جلب کند".

 

سرمربی سابق نیوکاسل در ادامه گفت:" ولی من در دالیان با پروژه خارق‌العاده‌ای مواجه شدم که در حال حاضر در مرحله حساس و مهمی به سر می‌برد. این یکی از مهمترین عوامل تصمیم‌گیری من برای پیوستن به  دالیان بود".

 

رافا بنیتس در ادامه صحبتهایش گفت:" در سالهای گذشته بازیکنها و مربی‌های زیادی را می‌شناسم که به لیگ چین آمده‌اند و برای همین من هم تا حد امکان سوپرلیگ چین را دنبال کرده‌ام. لیگ چین کیفیت منحصربفردی دارد. مسیر ما روشن است ولی باید این را بدانیم که چطور باید خودمان را با شرایطی که هر روز تغییر می‌کند تطبیق داده و سازگار کنیم. دالیان باشگاهی است تاریخی در شهری که مردمش شیفته و عاشق فوتبال هستند. این یکی دیگر از عواملی بود که جذابیت دالیان را برای من بالا برد".

 

رافائل بنیتس دالیان چین نیوکاسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رافائل بنیتس دالیان چین نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 6097941 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل