Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  چند روز پیش بود که رهبر انقلاب در حکمی، رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین را منسوب کردند. در همین راستا امروز صبح آئین تکریم و معافه رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار غلامحسین غیب پرور در این مراسم تکریم و سردار غلامرضا سلیمانی بعنوان رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین رسما معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا و جمع دیگری از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین حضور داشتند.

سرلشکر سلامی: «بسیج» تغییر دهنده معادلات در فضای مواجهه نظام اسلامی با نظام سلطه است

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: ما حتما قادر نیستیم ابعاد عظیم پدیده با شکوه بسیج را توصیف کنیم، اما می‌توان بسیج را نماد و تجسمی زمینی از آیات آسمانی قران توصیف کرد. بسیج مجمع مردان و زنانی است که پاکیزگی را دوست دارند و قطعا مجمع کسانی است که هیچ یک از جذابیت‌های ظاهری دنیا آنان را شیفته خود نمی‌کند.

اهم اظهارات فرمانده کل سپاه را به نقل از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

* بسیج مولود انقلاب اسلامی است و معجزه ذهنی امام (ره) است که توانستند افق‌های وسیعی را برای دفاع از انقلاب اسلامی با محوریت بسیج بگشایند. این ایده مبارک امروز تغییر دهنده همه معادلات در فضای مواجهه با نظام اسلامی با نظام سلطه است.

* می‌خواهیم با بسیج قله‌های بزرگی را فتح کنیم و مستکبران را بشکنیم و ارزش‌های اسلام را جاری کنیم تا روح مقاومت و ایستادگی در کالبد جهان اسلام احیا شود. با بسیج می‌خواهیم آرزو‌های دشمن را دفن کنیم و پیشرفت کنیم و سنگر‌های کلیدی جهان را با بیرق عدالت فتح کنیم.

*بسیج فرمول غلبه است و تا زمانی که بسیجیان حرکت می‌کنند، تفکر اسلامی را ترویج می‌کند که پیشرفت، عزت و امنیت، آفرین است.

* امروز ملت ایران در حال ساختن یک تاریخ باعظمت است، ملت ایران در حال شکستن یک امپراطوری مادی در دنیاست و بسیج موازنه قدرت را تغییر داده است. ملت ایران. امروز توانسته سیاست‌های پیچیده، مرکب، چند وجهی و تار عنکبوتی دشمنان را متلاشی کند.

*ملت ایران در برابر یک سناریو جهانی کاملا ایستاده اند و این ایستادگی آگاهانه است. دشمن تلاش کرده کلیت ایران را تحت فشار اقتصادی، روانی و اطلاعاتی قرار دهد، اما ملت ایران در میانه این نبرد سرافرازانه در پرتو هدایت‌های رهبری ایستاده است.

*نحوه دیدار رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن نشان دهنده قدرت ملت ایران بود. وقتی امت و امام به عمق می‌پیوندند این اتفاق رخ می‌دهد این یعنی همان اندیشه بسیجی است که اندیشه بسیجی فرمول شکست دادن قدرت‌ها است.

*با تشکر از زحمات سردار غیب پرور: از زمان ایشان طرح‌های اعتلای بسیج آغاز شد. اما تغییر در مسئولیت‌ها امری طبیعی است ما امروز می‌خواهیم ایشان را برای پذیرش یک مسئولیت بزرگ‌تر متقاعد کنیم.

*با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی: خوشحالیم که امروز این پرچم به دست برادری سپرده می‌شود که بیش از ۷۹ ما سابقه حضور در میدان‌های سخت دفاع مقدس را در کارنامه دارد. امیدواریم ایشان قادر باشند با کمک همه عزیزان اهداف بلندی که در حکم ایشان ذکر شده را عملی کنند.

سردار شیرازی: شاهد پیشرفت نهاد انقلابی و خفت دشمن هستیم

همچنین سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی اظهار داشت: تدابیر انبوهی از فرمانده کل قوا در بسیج داریم و برای اجرای آن‌ها هم قیام کردیم، اما باید این تلاش به جایی برسد که خشنودی رهبر انقلاب را در پی داشته باشد.

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

*اوامر رهبر انقلاب باید به ضروت جدی مورد باز بینی قرار گیرد و مطالبه‌های که ایشان در مورد بسیج دارند، ناشی از عمق نگاه راهبردی شان است. طرح اعتلای بسیج را رهبر انقلاب در اول سال ۹۷ مطالبه کردند. اگر بتوانیم وضعیتی ترسیم کنیم و گزارش عملکردی خدمت ایشان بدهیم می‌توانیم از راهنمایی‌های راهبردی ایشان استفاده کنیم این طرح اعتلا که شروع شده باید به صورت کامل اجرا شود.

*به لطف خداوند شاهد رشد و پیشرفت نظام و نهاد انقلابی هستیم و در طرف مقابل هم شاهد ذلت و خفت دشمن هستیم. باید کار بجایی برسد که دشمن از کار خودش نا امید شود.

بیش از ۲ هزار خواسته و انتظار از بسیج

سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز صبح پنجشنبه در آئین تکریم رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید این سازمان یکی از ویژگی‌های بسیج را استفاده از فرصت‌ها دانست و گفت: ذکر دائمی بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید همواره توسط بسیجیان تکرار شود.
 وی افزود: با انتصاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه، چشم امید جوانان به این فرماندهی و نگاه راهبردی ایشان است؛ بسیج نیازمند حمایت‌های سپاه، ستاد کل نیرو‌های مسلح و دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا است.

جانشین رئیس سازمان بسیج با اشاره به خواست و انتظار رهبر معظم انقلاب از بسیج، گفت: بیش از ۲ هزار خواسته، دستور و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج وجود دارد و امید داریم هر تغییری در بسیج رخ می‌دهد در راستای پیشبرد اهداف و اندیشه‌های راهبردی ایشان باشد و به اهداف راهبردی ایشان دست بیابیم.  

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم