Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع ناهنجاری ها و اتفاقاتی که در این زمینه‌ها می افتد غالباً ردپایی از مسئولین و مدیران دیده می شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص هنجارشکنی های اخیر در یزد گفت: در موضوع ناهنجاری هاو اتفاقاتی که در این زمینه‌ها می افتد غالباً ردپایی از مسئولین و مدیران دیده می شود که در واقع با پشتوانه و حمایت‌هایی که از سویی برخی حاصل می شود چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ناهنجاری های اجتماعی و زیرپاگذاشتن فرهنگ مردم و عرف جامعه قابل پذیرش نیست افزود: امروز برخی از صاحبان قدرت و ثروت که منابع مالی کشور را در اختیار دارند پشت صحنه این گونه ناهنجاری ها  قرار دارند که باید با این عوامل پشت پرده برخورد و ریشه این ناهنجاری ها خشکانده شود.   جوکار نوع تفکر را مسئله اصلی در بروز ناهنجاری ها دانست و عنوان کرد: نوع تفکر و اعتقادی که در عوامل و گروهی از جامعه وجود دارد سبب می شود که طبق دستورالعمل های صادره از غرب برنامه های هنجارشکنانه خود را اجرایی کنند.    نماینده سابق مردم یزد در مجلس افزود: اقدامات این افراد به هیچ عنوان از روی اکراه نیست بلکه با اعتقادی که دارند این اقدامات را انجام می دهند و به مرور و در یک شیب ملایم خواسته های خود را بر جامعه تحمیل می کنند و بدون آن که فردی و یا جریانی با آن مخالفت کند؛ ناهنجاری های مد نظر خود را در جامعه عادی جلوه می دهند.   دست‌اندازی به بیت المال برای اجرای برنامه های هنجارشکنانه   جوکار با بیان این که تا زمانی که این نوع تفکر در جامعه رایج باشد شاهد این ناهنجاری ها خواهیم بود ادامه داد: عوامل بروز ناهنجاری ها در راستای اهداف خود گام برمی دارند و تلاش خود را می کنند و بعضاً در جاهایی به بیت المال نیز دست اندازی می کنند و در راستای اهداف خود از آن استفاده می کنند.   در پوشش های مختلف از جریانات هنجارشکنی حمایت می شود   وی با اشاره به حمایت های مالی از این جریان گفت: به بهانه و پوشش های مختلف به این جریانات کمک و از آن‌ها حمایت می شود اما در مقابل این جریان مذهبی جامعه است که باید مقاومت کند و این تفکر را از صحنه عمل خارج کند چرا که تا این نوع اعتقاد باشد شاهد اختلالات و ناهنجاری ها در عرصه اجرایی خواهیم بود.   جوکار با اشاره به نفوذ این جریانات به عرصه اجرایی کشور گفت: این جریانات از طریق انتصابات و انتخاباتی برخی روی کار می‌آیند و جریان های همسوی خود را نیز بر سر کار می اورند که متاسفانه با قدرت اجرای که به دست می آورند دست به چنین اقداماتی می زنند.   معاون سابق پارلمانی سپاه در مجلس خاطرنشان کرد: یزد دارای یک جامعه متدین و معتقد به جریان اسلام و انقلاب است که در مقابل این ناهنجاری ها واکنش های به موقعی را از خود نشان می دهد اما اصرار جریان مقابل این است که علی رغم مخالفت جامعه بتواند این مسیر را بپیماید و دستورالعمل های صادره از غرب را اجرایی کنند.   انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی