Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام احمدپور روز پنجشنبه در نشست شورای اداری آبیک که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: ۸۰ درصد مردم شهرستان آبیک تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این نشان از جامعه کارگری این شهرستان و نیاز مبرم آنان به خدمات درمانی با تعرفه دولتی است.

احمدپور به حضور مستمر شورای تامین شهرستان و همکاری عوامل انتظامی در مقابله با قاچاق گندم اشاره کرد و گفت: روند خرید تضمینی گندم در مسیر بسیار خوبی قرار دارد و لازم است که حمایت‌های بیشتری از کشاورزان به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آبیک مطالبه نیروهای انتظامی این شهرستان برای ایجاد پاسگاه جدید را یک درخواست به حق دانست و گفت: باید به منظور ساماندهی هرچه بهتر نظم و امنیت اجرایی در راستای احداث پاسگاه زیاران اقدام کنیم که این موضوع نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

وی در خصوص تامین آب شرب آبیک نیز اظهار داشت: خوشبختانه از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نیرو قول‌های مساعدی گرفته شده تا مشکلات آب شرب را برطرف کنیم.

احمدپور در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: مدیران در تراز نظام جمهوری اسلامی کسانی هستند که تمام وقت خودشان را صرف نظام می‌کنند و نباید مدیری به دنبال پایان ساعت اداری و رفتن به منزل باشد.

این مسئول به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال مردم با حضور پرشور و حداکثری در کنار نظام و انقلاب ایستاده و نشان خواهند داد که همواره پای آرمان های جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

احمدپور در خصوص حل مشکلات معیشتی مردم نیز گفت: معیشت شهروندان ما به خاطر مشکلات اقتصادی در تنگنا قرار گرفته است و تنها راهکار حل این معضلات همراهی بین مردم و دولت و تقویت بخش خصوصی است.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: امروز نبض خاورمیانه در دست جمهوری‌اسلامی است و هرگونه خدشه به این اقتدار با برخورد جدی همراه است که نمونه کوچک آن سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا بود.

وی یادآور شد: با وجود تحریم‌های دولت سخیف آمریکا، اما در تمام رسانه‌های دنیا از صلابت ایران صحبت می‌شود و اقتدار میهن اسلامی ما همانند خاری در چشم دشمنان است.


۹۹۲۵*۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیک جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی