Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرگرد عزیزی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه محمود آباد در یک عملیات غافلگیرانه، محل اختفای مواد مخدر در روستایی نزدیک شهر قیدار در یک گاوداری شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد عزیزی ادامه داد: در بازرسی از این گاوداری مقدار ۷۷۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که در در داخل یک دستگاه خودرو سواری سمند پارک شده در گاوداری جاسازی شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست نمود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌هاپلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/ر

 کشف مواد مخدر از نوع هروئین در خدابنده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه