Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستاهای استان‌ مناسب نیست و باید اعتبار بیشتری تخصیص یابد‌. ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهارداشت: همه روستاهای کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند شده‌اند اما روستاهایی با وجود داشتن استعداد‌های ویژه مورد توجه ویژه قرار نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عدالت جز شعارهای اصیل انقلاب اسلامی است و نمی‌شود آن را در حاشیه قرار داد و برخی افراد نگاه عدالت محور به مسائل ندارند که این امر موجب ایجاد ضایعاتی برای کشور می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: لازمه نگاه عدالت محور توازن و لازمه توازن شناسایی است که باید روستاهایی که استحقاق نگاه ویژه‌اند شناسایی و اعتبار ویژه به آن‌ها تخصیص داده شود.
نکونام گفت: برخی با این نگاه که سرمایه‌گذاری در روستاها موجب هدر رفت سرمایه می‌شود از کار در روستاها ممانعت می‌کنند با این نگاه این روستاها همیشه به شکل اولیه باقی می‌ماند باید موانع برطرف شود.

تهران| نقشه راه توسعه روستاهای استان تهران در کوتاه‌ترین زمان مشخص شود150 میلیارد برای توسعه روستاهای شرق مازندران اختصاص یافتقزوین| محرومیت زدایی و توسعه روستاها مهم‌ترین هدف قرارگاه عمران و آبادانی سپاه است
وی ادامه داد: جاهایی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که سرمایه‌گذاری در آن‌جا سخت است برای همین کار اصلی در آن‌جا انجام نشده و روستا به همان شکل باقی مانده است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد: در کوهرنگ، لردگان، اردل و کیار مناطق صعب‌العبور و مشکل‌دار وجود دارد به طوری که هیچ کدام از ما حاضر به 24 ساعت زندگی در آنجا نیستیم ما به کرامت و زندگی انسانی اعتقاد داریم باید حداقل شرایط زندگی متوسط برای آن‌ها فراهم شود.
نکونام تصریح کرد: امسال در اردل و کوهرنگ شرایط بدتر از سال‌های گذشته بود و راه ارتباطی این روستاها به مدت 7 تا 8 ماه بسته شد باید کاری انجام داد تا امید اساسی ایجاد شود و تحول در زندگی این افراد مشاهده شود.
وی خاطرنشان کرد: مقایسه چهارمحال و بختیاری با استان‌های دارای امکانات بسیار درست نیست  این استان را باید به طور ویژه دید و امکانات ویژه برای آن قرار داد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتبار 470 میلیارد تومان برای روستاهای چهارمحال و بختیاری مناسب نیست زیرا این استان هم‌ردیف چند استانی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد باید از اعتبار 18 هزار میلیارد تومانی که برای روستاهای کشور در نظر گرفته شده مبلغ بیشتری به این استان تعلق گیرد.

انتهای پیام/ن

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی نیازمند معلم قوی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، گفت: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدسه قوی نیازمند معلم قوی هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت روز معلم اظهار کرد: امروز جای خالی و فقدان شخصیتی مانند شهید مطهری واقعاً احساس می‌شود، شخصیتی که هر کجا به اسلام و ایران حمله می‌شد، کامل‌ترین کتاب‌ها و نوشته‌ها را بدون لکنت زبان و شجاعانه ارائه می‌داد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند با آمارهای آبکی و غیر واقعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسل امروزی را از دست رفته معرفی کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، تصریح کرد: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدرسه قوی نیازمند معلم قوی به عنوان یک عنصر مؤثر، هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیریان ادامه داد: نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم در خصوص توزیع شیر به‌صورت کامل صورت می‌گیرد و تاکنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر با اعتباری نزدیک به ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ۳۴ نوبت در مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در امتحانات نهایی محور و جان مایه کتاب‌های درسی بوده و این یک اتفاق بزرگ است، ادامه داد: برای تجهیز حوزه‌های امتحانی و برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی تاکنون سه میلیارد ۱۲۰ میلیون از محل تملک سرمایه، ۵۹۸ میلیون تومان از فصل پنج و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: کمبودها در حوزه‌های امتحانی همچنان جدی بوده و حرکت یک حرکت رو به جلو و جدی است.

کد خبر 750041

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است