Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:14:14 GMT

ارتباط ایران با عراق به هیچ وجه قطع نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۸۶۸۸

ارتباط ایران با عراق به هیچ وجه قطع نمی‌شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به روابط برادرانه میان ایران و عراق گفت: به هیچ عنوان از ارتباط با عراق دست نمی‎کشیم

به گزارش خبرگزاری شبستان در قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» امروز(پنجشنبه 13 تیرماه) در چهارمین اجلاسیه اعتاب و بقاع مقدسه کشور که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اعتلای فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) از مهمترین اهداف زیارت این بارگاه های مطهر به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه افزود: عدم متابعت در مردم ناشی از عدم انجام وظیفه توسط برخی افراد است که سخنان زیبا و رسای اهل بیت(ع) را به مردم نرسانده اند.


وی تصریح کرد: یکی از نکات کلیدی اجلاسیه اعتاب مقدس، رسیدن به راهکار انتقال پیام و معارف اهل بیت(ع) به مردم است. برگزاری این اجلاسیه به تبادل تجربه و نظرات منجر شده و به ما برای پیشبرد اهداف کمک شایان توجهی می کند.


آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه هر آستان مقدس دارای ویژگی خاصی است، اظهار داشت: حرم حضرت معصومه(س) در قم دارای یک ویژگی‌های خاص خودش بوده ولی ترویج و انتقال معارف اهل بیت(ع) در همه آستان‌های مقدس مشترک است.


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از عراق به عنوان کشوری دوست و همسایه یاد کرد و گفت: ما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از ارتباط با عراق دست نخواهیم کشید.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت حادثه ۱۲ تیر ایلام اردبیل برنامه های دهه کرامت اجلاسیه اعتاب مقدس جهان حرم حضرت معصومه س آیت الله سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود