Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:04:06 GMT

الاتحاد؛ چرا وینفرد شفر معرفی نمی شود؟!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۸۷۱۱

الاتحاد؛ چرا وینفرد شفر معرفی نمی شود؟!

روزنامه مطرح چاپ دبی در گزارشی مفصل پیرامون بازگشت مربی سابق استقلال به فوتبال امارات این سئوال را مطرح کرد که چرا باشگاه بن یاس سرمربی جدید خود را معرفی نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از مدت ها قبل زمزمه های بازگشت وینفرد شفر به فوتبال امارات بر سر زبان ها افتاده بود همه اخبار از نهایی شدن این اتفاق حکایت داشت با این حال نه باشگاه بن یاس نه خود وینفرد شفر زیر بار تایید این توافق نرفتند تا روزنامه الاتحاد امروز در گزارشی مفصل به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الاتحاد با اشاره به این که طرفداران بن یاس در انتظار معارفه رسمی وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید خود هستند از ورود قطعی مرد آلمانی به باشگاه کوچک شهر بن یاس خبر داد. در ابتدای این گزارش آمده است:« ماموریت جدیدی به شفر سپرده خواهد شد. بعد از مدتی طولانی انتظار سرانجام مربی المانی جانشین مربی کروات و ناکام فصل قبل می شود. شفر با سابقه فعالیت در سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته و با این سن و سال دومین مربی کهنسال بعد از عبدالقادر عراقی با 68 سال دومین مربی پیر تاریخ بن یاس خواهد بود».


الاتحاد نوشت:« مذاکرات با روباه آلمانی طی هفته های متمادی ادامه داشت تا سرانجام شفر موافقت خود را با هدایت بن یاس برعهده بگیرد تا طرفداران امیدوار به رقابت تیم محبوب شان با تیم های مدعی این فصل باشند. امید آنها این است بن یاس با شفر فوتبالی تهاجمی را به معرض نمایش بگذارد. عدم اعلام رسمی این توافق هم کمی عجیب است چون شفر و دستیاران مد نظرش مدت هاست در دبی حضور دارند و مشکل بزرگ در این راه به اختلافات او با تیم سابقش استقلال برمی گردد».


الاتحاد در ادامه به سابقه درخشان وینفرد شفر در تیم های باشگاهی مطرح در سه قاره پرداخت و نوشت استقلال ایران هم با روباه آلمانی بد کار نکرد گرچه عدم قهرمانی و رسیدن به جام درنهایت دوران کاری او را در تهران به پایان رساند.

وینفرید شفر امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها وینفرید شفر امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال