Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان بی سی، کشور سوئیس با کنار زدن سنگاپور، عنوان بهترین کشور جهان برای زندگی و کار را در سال ۲۰۱۹ از آن خود کرد.

سوئیس در حالی این عنوان را به دست آورده است که طی یک سال گذشته از رتبه هشتم جهان به رتبه اول صعود کرده است. سنگاپور طی پنج سال متوالی گذشته این مقام را به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بانک انگلیسی «اچ اس بی سی» -- هفتمین بانک بزرگ جهان—که سالانه بهترین کشور‌های جهان را برای کار و زندگی معرفی می‌کند، با بررسی استاندارد‌های زندگی و کار شامل جمعیت، حکومت، ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور‌های مختلف جهان، سوئیس را به عنوان بهترین کشور برای کار و زندگی اعلام کرد.

ثبات اقتصادی ۸۰ درصدی و ثبات سیاسی ۸۶ درصدی در سوئیس باعث شده است این کشور مکانی فوق العاده ایده‌آل برای زندگی و کار باشد. همچنین طی یک سال گذشته حدود ۸۲ درصد از افرادی که برای کار به سوئیس رفته‌اند معتقدند شرایط کار و استاندارد‌های زندگی در سوئیس بسیار بهتر از کشور خودشان است.

از سوی دیگر، از هر ده نفری که برای زندگی به سوئیس مهاجرت کرده‌اند، هفت نفر اعلام کرده‌اند درآمد متوسط سالانه آن‌ها کمی بیش از ۱۱۱ هزار و ۵۸۰ دلار است [بالاتر از میانگین جهانی ۷۵ هزار و ۹۶۰ دلار] و این برای ادامه زندگی راحت قابل قبول است.

هفتاد درصد افرادی که به سوئیس مهاجرت کرده‌اند نیز از محیط پاکیزه زندگی و سلامت جسم و روان خود رضایت دارند.

طبق تحقیقات بانک «اچ اس بی سی» کشور سنگاپور در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفت و عنوان بهترین کشور برای خانواده را از آن خود کرد.

کشور‌های کانادا، اسپانیا و نیوزیلند نیز در رتبه‌های سوم تا پنجم این فهرست قرار گرفتند.

استرالیا، ترکیه، آلمان، امارات و ویتنام نیز رتبه‌های ششم تا دهم این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی

کارلو آنچلوتی در این ویدیو از میان هافبک های بی نظیری که او سرمربی شان بوده، بهترین ها را انتخاب می کند.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها

  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک