Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید حساب ویژه ای روی لافابریکا باز کرده است.

طرفداری- در یک دهه گذشته باشگاه رئال مادرید از لافابریکا (آکادمی رئال مادرید) 245 میلیون یورو درآمد داشته است.

به نقل از آ.اس، آکادمی رئال مادرید که به لافابریکا معروف است، معدن طلا برای این باشگاه به حساب می آید. در ترکیب فعلی کهکشانی ها بازیکنان زیادی از آکادمی به تیم اصلی رسیدند مثل دنی کارواخال، لوکاس وازکز، ماریانو دیاز، ناچو فرناندز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..؛ بازیکنانی هم که از لافابریکا نتوانستند به تیم اصلی بپیوندد، برای باشگاه سود خوبی داشتند؛ رئال مادرید در یک دهه گذشته با فروش 28 بازیکنش از آکادمی، 245 میلیون یورو درآمد کسب کرده است.

245 میلیون یورو مبلغ چشمگیری برای بازیکنان آکادمی است؛ این مبلغ برای باشگاه بارسلونا 155 میلیون یورو است اما در مقایسه با این دو تیم اتلتیکو مادرید عملکرد بهتری داشته است؛ زیرا آن ها 305 میلیون یورو فقط از فروش بازیکنان آکادمیشان درآمد داشتند. سرمایه گذاری در آکادمی به قدری سودآور بوده که خرج و حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم با همین درآمد اداره می شود. طبق گزارش باشگاه در فصل 2017/18، سالیانه 17.5 میلیون یورو دستمزد بازیکنان و کادر فنی مربیان لافابریکا است که حالا فقط با فروش مارکوس یورنته، 3 سال می توان دستمزدها را پرداخت کرد.

انتقال های قرضی هم منبعی برای درآمد باشگاه محسوب می شود. اسکار رودریگز که برای کسب تجربه به لگانس قرض داده شده، فصل قبل 600 هزار یورو برای باشگاه سودآوری داشت. با این اوصاف انتقال قرضی سرخیو رگیلون به سویا هم برای باشگاه درآمد حاصل می کند.

در حال حاضر، آلوارو موراتا گران قیمت ترین انتقال از آکادمی رئال مادرید است. آن ها ابتدا با 22 میلیون یورو موراتا را به یوونتوس فروختند و با 30 میلیون یورو بند بازخرید او را فعال کردند اما بعد از گذشت یک فصل در سانتیاگو برنابئو، موراتا با 80 میلیون یورو به چلسی منتقل شد؛ یعنی 72 میلیون یورو سود خالص برای کهکشانی ها به ارمغان آورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ

دریافت 35 MB کد خبر 6093789

دیگر خبرها

  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا