Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:08:12 GMT

جشن دانش آموختگی دانشجو معلمان در البرز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۸۹۸۱

جشن دانش آموختگی دانشجو معلمان در البرز برگزار شد

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز امور پردیس دانشگاه‌های فرهنگیان البرز در این آئین ضمن گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم معلمان در جامعه را ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی در کنار مهارت‌ها تشکیل می‌دهد.
نصراله صالحی خاطرنشان کرد: جشن دانش آموختگی دوره دانشجویی فرهنگیان البرز به منظور پاسداشت از مقام و نقش معلم در جامعه، سوگند یاد کردن گروهی در راه گام برداشتن در مسیر تعلیم و تربیت کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: از سال ۱۳۹۱ دانشگاه فرهنگیان البرز در ۲ مرکز امیر کبیر ویژه بانوان و حکیم ابوالقاسم فردوسی ویژه آقایان در استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند که تا کنون بیش از ۳۰۰ دانشجو معلم از این مرکز مهم دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند.
وی یادآورشد: این دانشگاه با هدف تربیت نیروی انسانی توانمند از نظر علمی - مهارتی برای تدریس در مدارس کشور و ارتقای سطح دانش تخصصی معلمان شاغل در پایه‌های مختلف تحصیلی فعالیت خود در ایران اسلامی تأسیس شده است.
رئیس مرکز امور پردیس دانشگاه‌های فرهنگیان البرز ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان البرز رشته‌های مختلفی از جمله علوم تربیتی، ریاضی، فیریک، شیمی، معارف اسلامی، عربی و جغرافیا آموزش داده می‌شود.
صالحی اضافه کرد: در اولین دوره ۱۷۵ دانشجوی زن و ۵۵ نفر مرد از مراکز امیر کبیر و حکیم ابوالقاسم فردوسی این استان فارغ التحصیل شدند.
وی با بیان اینکه شغل معلمی در جامعه ارزش و جایگاه ویژه ای دارد، عنوان کرد: این قشر مسئولیت علم آموزی، مسائل تربیتی و مهارت‌های زندگی را به جامعه هدف در آموزش و پرورش بر عهده دارند.
وی تاکید کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند تا در عرصه تعلیم و تربیت در میهن اسلامی ایران خدمت کنند.
در این جشن فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان البرز بار دیگر با امام راحل و شهدای تجدید میثاق کردند.
۲۸۱۹/‏‬۶۹۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد