Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:19:26 GMT

عضویت نیم بهاء در کتابخانه های عمومی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۱۱۰

عضویت نیم بهاء در کتابخانه های عمومی استان زنجان

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، عضویت در کتابخانه های عمومی استان زنجان به صورت نیم بها اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت عضویت در کتابخانه های عمومی استان زنجان در سه روز از این ایام به صورت نیم بها خواهد بود.

 

به همین منظور روزهای پنج‌شنبه 13 تیرماه در سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام‌الله عليها)، يكشنبه 18 تیرماه سالروز ولادت حضرت شاهچراغ (عليه‌السلام) و روز يكشنبه 23 تیرماه سالروز ولادت حضرت امام رضا (عليه‌السلام) و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طرح عضویت نیم بهاء برای عموم مردم استان در کتابخانه های عمومی استان زنجان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقمندان می توانند از ساعت 8 تا 20 روزهای ذکر شده جهت عضویت و استفاده از خدمات و برنامه های کتابخانه ها با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان و ارایه یک قطعه عکس و تکمیل فرم عضویت به صورت نیم بهاء به عضویت کتابخانه های عمومی استان در بیایند.

 

شایان ذکر است تعداد 96 باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی در شهرها و روستاهای استان زنجان فعالیتها و برنامه های مختلف فرهنگی را  برای اقشار مختلف مردم ارایه می نمایند.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان اوقات فراغت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اردبیل حادثه ۱۲ تیر کانون های فرهنگی هنری مساجد حرم حضرت معصومه س کتابخانه های استان زنجان عضویت نیم بهاء دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم

مهدی رمضانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰میلیون نفر از مردم کشور عضو کتابخانه‌های عمومی هستند و از این تعداد، سه میلیون نفر کتاب به امانت گرفته و تراکنش داشته‌اند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یکی از برنامه‌های این نهاد را توسعه کتابخانه‌های سیار اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این مساله در مناطق حاشیه و روستایی داشته به گونه‌ای که تعداد کتابخانه‌های سیار از ابتدای دولت تاکنون از ۲۵ مورد به بیش از ۵۰ مورد افزایش یافته است.

رمضانی با بیان اینکه تکمیل کتابخانه‌های مرکزی اولویت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، گفت: برای دسترسی آسان به کتابخانه و عدالت در این حوزه، ایجاد کتابخانه‌های سیار در مکان‌های پرجمعیت که امکان احداث کتابخانه ثابت وجود ندارد مورد تاکید است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ خودرو در آینده نزدیک، تجهیز و به کتابخانه‌های سیار در کشور اضافه خواهد شد.

رمضانی افرود: سیاست کلی ما تکمیل کتابخانه‌های مرکزی است، چرا که این کتابخانه‌ها سطح فرهنگی استان‌ها را تغییر خواهند داد، ضمن اینکه در سالجاری تکمیل و توسعه پروژه‌های کتابخانه‌ای از لحاظ سخت، افزاری و نرم‌افزاری در اولویت خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد