Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت گروه کلام و فلسفه دین مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دومین مدرسه تابستانی در حوزه‌ی علم و دین با موضوع «الاهیات و نظریه تکامل» برگزار می‌شود.

در این مدرسه تابستانی نسبت بین خداباوری به عنوان باور اصلی ادیان و نظریه‌ تکامل که امروزه در زیست‌شناسی بدان پرداخته می‌شود، بررسی می‌گردد. آشنایی با تقریر رایج نظریه تکامل و رویکردهای مختلف در مورد نسبت میان این دو حوزه و نیز کاربست‌های نظریه‌ تکامل در الاهیات معاصر، از نتایج شرکت در این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان در صورت تمایل می‌توانند درخواست ثبت نام را کلیک کنید تا به فرم ورود اطلاعات منتقل شوند و درخواست خود را تکمیل کنید. کسانی که نتوانستند فرم اصلی را پر کنند، رزومه خود را (شامل مشخصات فردی، تماس و سوابق تحصیلی) به آدرسTESS@IRIP.ir ایمیل کنند تا مورد بررسی قرار گیرد. (اولویت با فرم اصلی است)

درخواست ثبت نام و تکمیل فرم: تا ۲۸ تیر ۱۳۹۸
اعلام پذیرش: تا ۵ مرداد ۱۳۹۸
واریز شهریه: تا ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
برگزاری: ۲ تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ (سه روز از ۸:۴۵ تا ۱۷:۳۰)

هزینه شرکت در دوره یک میلیون ریال است.
به فراگیران واجد شرایط (بدون تأخیر / غیبت)، گواهی شرکت در مدرسه ارائه خواهد شد.محل برگزاری سالن اصلی نشست‌های مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران می‌باشد

کد خبر 446370

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فلسفه اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هزینه برای آموزش به نوعی سرمایه گذاری است، اظهار کرد: ثمره این سرمایه گذاری رشد علمی، اشتغال، بهره‌وری و کمک به احیای صنعت را در پی دارد.

وی به برگزاری دوره آموزشی پیش رفته فرش‌بافی در راستای توسعه هنر فرش و ایجاد اشتغال توسط اداره صَمت در این شهرستان به صورت رایگان اشاره کرد و افزود: این آموزش‌ها برای ۳۵ نفر از علاقمندان هنر فرش‌بافی به میزان سه هزار و ۵۰۰ نفر ساعت از تاریخ ۵ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در حال برگزاری است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این دوره، گفت: ثمره این دوره‌های آموزشی اشتغال و کمک به احیای صنعت فرش و قالی‌بافی خواهد بود.

بابلی خاطر نشان کرد: در این شهرستان حدود ۷۰۰ بافنده در قالب بیمه‌های تأمین اجتماعی و روستایی و عشایری بیمه قالی‌بافی دارند.

وی تعداد اعضا اتحادیه تولید کنندگان فرش دستباف شهرستان سرپل ذهاب را حدود ۹۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تولید فرش پتانسیل خوبی در این شهرستان محسوب می‌شود و انتظار است دوره‌های آموزشی فرش‌بافی به‌صورت مستمر در سایر نقاط این شهرستان برگزار شود.

کد خبر 6098836

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد