Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@07:48:46 GMT

یک منزل مسکونی در نبود ساکنانش آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۲۳۶

یک منزل مسکونی در نبود ساکنانش آتش گرفت

به گزارش وانانیوز، 

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه روز گذشته شاهدان این حادثه طی تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع یک مورد آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خانی آبادنو، خیابان لطیفی را به آتش نشانی خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۹۶، ۳۵ و گروه امداد و نجات ۶ به همراه خودرو نردبان و خودرو حامل تشک نجات را روانه محل حادثه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد زارع تیموری افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران گفت: طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شد که دود حاصل از این آتش سوزی از پنجره‌های ساختمان خارج می‌شد.


وی اضافه کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع برق و گاز منزل مسکونی و مجهز شدن به دستگاه تنفسی، عملیات خود را آغاز کرده و با کشیدن یک رشته لوله آبده، وارد ساختمان شدند.


تیموری اضافه کرد: با توجه به نبود مالک و ساکنان در منزل مذکور، نیروهای آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص، در ورودی این واحد مسکونی را باز کرده و پس از بازدید و بررسی آن مشاهده کردند آشپزخانه و وسایل موجود در آن دچار آتش سوزی شده بود که بلافاصله نیروهای عملیات شعله های آتش را مهار کرده و از پیشروی آن به قسمت های دیگر این منزل جلوگیری به عمل آوردند.


به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، این ا فسر آماده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان دود متصاعد شده در داخل ساختمان را با استفاده از فن‌های قوی به خارج از ساختمان تخلیه کرده و پس از ایمن سازی محل حادثه، واحد مذکور را به توجه به عدم حضور مالک به مدیر ساختمان تحویل دادند.


گفتنی است: علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران مشخص خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد