Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخ ها گزارشی از عملکرد خود دادند.

طرفداری- باشگاه پرسپولیس پس از تمام شدن لیگ برتر که با قهرمانی آن ها به پایان رسید، روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت و خروج برانکو ایوانکوویچ مهم ترین اتفاق ماه های اخیر این باشگاه بوده است. در همین راستا این باشگاه در اطلاعیه ای درخصوص اتفاقاتی که در این چند وقت برای تیم گذشته است صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

چالش مواجهه با مشکلات در پرسپولیس یک امر دایمی است و تنها راه مقابله با آن کار و تلاش بیشتر با پرهیز از شعار است. اتفاقی که در روزهای پرتنش اخیر سرلوحه کار باشگاه و مدیریت آن بود و حالا آثار آن نمایان شده است.

مدیریت در شرایط بحرانی عیار و پتانسل یک مجموعه و مدیریت آن را نشان می‌دهد.

پرسپولیس پس از قهرمانی جام حذفی روزهای سختی را پشت سر گذاشت. مجالی برای گله گذاری و تسلیم برابر مشکلات وجود نداشت. باید حرف‌های هواداران و حتی فریادشان به جان خریده می‌شد و برای آنها کار می‌شد. مجموعه باشگاه فقط تلاش کرد تا آنچه که در توان دارد برای بهبود شرایط به کار ببندد و هواداران را درک کند. از شعار پرهیز کند و در سکوت، مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. در چنین شرایطی بهترین راهکار انجام اقدام‌های عملی برای حفظ روند رو به رشد تیم و کاهش نگرانی هوادارن بود که فازهای بعدی آن را پیش رو داریم.

در وهله اول تلاش این بود که منابع مالی مورد نیاز تامین شود که این کار با تلاش مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه با موفقیت تمام صورت گرفت. در ادامه باید تمرینات را در موعد مقرر شروع می‌کردیم و این شروع با تعداد نفراتی بود که در سال‌های گذشته نیز سابقه نداشت. از دیگر برنامه‌ها، پرداخت مطالبات بازیکنان و ساماندهی مالی به این بخش بود که در اسرع وقت صورت گرفت. در تمام این مدت با وجود فشارهایی که وجود داشت با تمرکز و به دور شتاب مخرب برای انتخاب سرمربی در تلاش بودیم که به یاری خدا به گزینه مناسبی رسیدیم و معلوم شد بعضی شایعات کینه ورزانه در این بخش که هواداران را ناراحت کرده بود، صحت ندارد.

درعین حال موازی با این مساله برای حفظ نفرات مد نظر تلاش شد که در این بخش نیز توفیق خوبی به دست آمد و بعد از نفراتی چون محمد انصاری و مصلح، اقدام‌های لازم در ارتباط با علیرضا بیرانوند و علی علیپور هم انجام شد که به اتفاق احمد نورالهی دیگر ملی‌پوش تیم به تمرینات اضافه شدند. همچنین پیگیری‌ها در مواردی چون محمد نادری و بشار رسن نیز دنبال می‌شود. طبعاً جذب بازیکن هم باید با توجه به ظرفیت فهرست و نظر سرمربی انجام شود که مثل تمام موارد دیگر هم بدون کم و کاست صورت خواهد گرفت.

در بخش سخت افزاری نیز تجهیز ورزشگاه شهید کاظمی و به روز کردن رختکن بازیکنان و تدارک اردویی مناسب از دیگر اقدام‌های گام به گام و عملی باشگاه بود. البته تردیدی نیست همه این اقدامات نتیجه بخش خواهد بود اگر مانند همیشه و به ویژه در شرایط سخت، حمایت و اعتماد هواداران نسبت به تیم محبوبشان و سرمربی را شاهد باشیم. حمایت و اعتمادی که دیگران را از ایجاد اختلال در کار سرخپوشان مایوس می‌کند.

طی کردن این مسیر، میسر نبود مگر با اعتماد و اعتقاد هواداران به خادمین خود در باشگاه بزرگ پرسپولیس و یادمان هست که پیشکسوتانی بودند که با مصاحبه هایشان ما را دلگرم و امیدوار کردند و البته برخی هم با اتهامات‌شان به ما انگیزه دادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه بامداد گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: شب گذشته، پس از بارش های شدید در محدوده اتوبان شهید خرازی، تپه های اطراف این اتوبان دچار ریزش شده و مقداری گل و لای وارد این معبر شده بود.

وی افزود: بزرگراه شهید خرازی که از شب گذشته مسدود شده بود؛ با اقدامات انجام شده از سوی عوامل شهرداری و پلیس راهور بازگشایی شد و تردد در آن در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه اردستانی نیز که در همین محدوده قرار دارد ، دچار همین گل و لای شده بود که همچنان مسدود است.

موسوی پور گفت: اقدامات برای پاکسازی و ایمن سازی آن در حال انجام است و به زودی این معبر نیز بازگشایی می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902706

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند