Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مصطفی شیرزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حیف است که زحمات نخبگان و مشاهیر کُرد نادیده گرفته شود بنابراین برگزاری چنین کنگره هایی به دیده شدن این نخبگان کمک می کند.

وی افزود: برگزاری این کنگره کاری بسیار پسندیده است و همیشه باید افراد نخبه، شاخص و کسانی که در کشور برجسته هستند و همچنین مشاهیری که در قید حیات هستند، زحمات شان نادیده گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا شیرزادی اضافه کرد: از این راه می توان نشان داد کُردها هم همچون دیگر قومیت ها صاحب افرادی نابغه، برجسته و مشاهیر موفقی در سطح کشور و جهان هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین کنگره ای باید تداوم داشته باشد است، یادآور شد: با برگزاری سالانه این کنگره و در این زمان کم نمی شود مشاهیر کُرد را معرفی کرد بلکه باید از راه های دیگری همچون اطلاع رسانی رسانه ها برای تجلیل و معرفی نخبگان کُرد اقدام کرد.

این روحانی شناخته شده کُرد تاکید کرد: کُردها صاحب افراد بزرگی در حوزه های ادبی، فرهنگی، دینی، ورزشی و دیگر بخش ها هستند که قابل شمارش و احصا نیست.

ماموستا شیرزادی گفت: کُردها به با غیرت بودن شهرت دارند و در گذشته مرزها در دست کُردها بود و از آن محافظت کرده اند که این نشان می دهد که همیشه برای دفاع از ناموس، آب و خاک سینه خود را در مقابل دشمنان سپر کرده اند.

۶۱۰۸/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرهنگی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند