Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@22:04:11 GMT

زائران حج تمتع یزد در قالب 27 کاروان اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۹۴۲

زائران حج تمتع یزد در قالب 27 کاروان اعزام می‌شوند

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی حبیبیان، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد پیش از ظهر امروز، 13 تیرماه به مناسبت آغاز هفته حج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با تلاش‌هایی که صورت گرفت 27 کاروان از استان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: کاروان‌ها در سه دسته 115 نفره، 135 نفره و 160 نفر تقسیم بندی می‌شوند که در کاروان 115 نفره یک روحانی و کاروان 135 نفره و 160 نفره یک روحانی و یک معین یا معینه ارائه خدمت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبیان افزود: اعزام معین یا معینه بستگی به درصد حضور بانوان دارد که اگر زائران خواهر از 54 درصد جمعیت کاروان عبور کند علاوه بر یک روحانی یک معینه نیز کاروان را همراهی می‌کند و اگر زیر 54 درصد باشد یک نفر به عنوان معین حضور خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد بیان کرد: در حج تمتع امسال 27 روحانی و 25 معین یا معینه بستگی به جمعیت بانوان در کاروان‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حج و زیارت یزد حج تمتع خبرگزاری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد

ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از گذشت هشت روز از شروع عملیات اعزام زائران خانه خدا در سایر فرودگاه‌های کشور، امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه اولین گروه از زائرین حج عمره در استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

وی افزود : اعزام تعداد 255 زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان 85 نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت 17 انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: این زائران پس از ۹ سال وقفه در اعزام به حج عمره اعزام شدند.
با اشاره به تاریخ بازگشت زائران اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای انجام عملیات اعزام و بازگشت زائران حج عمره در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان پیش بینی و در حال اجرا است.

کد خبر 6093448

دیگر خبرها

  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟