Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رامسر گفت: اجازه ساخت تراکم و طبقات را در شهر نمی‌دهم چون 10 سال دیگر جای نفس کشیدن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا کحالی صبح امروز در اجلاس عمومی اتحادیه های صنفی با بیان اینکه شهردار اجازه ندارد شهر را بفروشد چون شهر متعلق به تمامی مردم است اظهار کرد: اجازه ساخت تراکم و طبقات را نمی‌دهم چون 10 سال دیگر در شهر جای نفس کشیدن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شهردار در راستای شهر سازی اقدام کرده و برای پرداخت حقوق پرسنل و افزایش درآمد شهرداری نباید شهر را بفروشد.

کحالی تصریح کرد: شهردار بدون مطالعه و مشاوره در حوزه تخصصی حق زدن یک کلنگ به شهر را ندارد و مردم نظارت کنند تا شهردار اجازه تراکم طبقات را ندهد.

وی با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در رامسر گفت: برای پارک یک ماشین در برخی کوچه ها جایی وجود ندارد و رامسر از ۱۵ سال پیش نیاز یه شهردار نداشت چون شهر اگر شستشو و نظافت میشد مشکل حل می‌شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: رامسر استعدادهای خاص خود را دارد و شهری بوده که در دنیا معروف است و باید ساخت و سازها طبق ضوابط قانونی انجام شود تا عطر و بوی شهر حفظ شود.

شهردار رامسر افزود: شهردار به تنهایی حق تصمیم گیری برای شهر را ندارد و اگر فشار روی من بیاید و کار اشتباه کنم از شهر می‌روم.

وی گفت: اگر در گذشته جهت ساخت و ساز از فرودگاه استعلام نمی‌کردند خطا بود و مصوبات قانونی کشور این است که برای انجام صدور پروانه باید از فرودگاه استعلام شده و در آینده نزدیک با برنامه ریزی مشکل فرودگاه حل می‌شود.

کحالی تصریح کرد: تردد تریلر ۲۴ تنی و کامیون ها سبب آلودگی فضای سبز و خرابی آسفالت می‌شود و راه و شهر سازی باید نسبت به ترمیم آسفالت اقدام کند و شهرداری هیچ وظیفه ای در این باره ندارد. 

وی خاطر نشان کرد: از بدو ورود به شهرداری جلوی خیلی مسائل را گرفتم و از بنگاه های اقتصادی بیرون جلوگیری کردم که قطعا برخی افراد از من انتقاد خواهند کرد.

شهردار رامسر اظهار کرد: شما میگویید شهرداری رامسر‌ بدهی ۲۰ میلیارد تومانی دارد ولی با مستندات اعلام میکنم شهرداری بدهی ۱۸۰ میلیارد تومانی دارد و توافقات و تعهداتی که در گذشته صورت گرفته انجام آن غیر ممکن است چون به شخص گفته شده ۵۰ متر عقب نشینی کن پروانه تجاری میدهم آیا می‌شود کار غیرقانونی انجام داد؟!

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد شهر رامسر پیاده رو ندارد که نقض حقوق شهروندی است گفت: مردم در مسیر بلوار معلم روی سنگ چین حرکت می‌کنند که پیاده رو ندارد و کانکس ها فضای پیاده رو را اشغال و سبب ناامنی برای شهروندان شده اند.

شهردار رامسر تصریح کرد: طبق برنامه طرح تفصیلی سازمانی آیین نامه پرسنلی در ساختار اداری شهرداری درجه ۸ حداکثر ماکسیمم حقوق ۸۰۰ میلیون تومان است که در شهرداری رامسر بصورت ماهیانه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون حقوق پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همه پرسنل بر اساس کدام ضابطه وارد شهرداری شده اند و متخصص در شهرداری نداریم افزود: شهرداری برای اجرای خط پروژه طرح تفصیلی نقشه بردار ندارد و از نقشه‌بردار خصوصی استفاده می کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تا ۲ نیمه شب در خیابانها دور میزنم و نقاط ضعف و قوت شهر را رصد میکنم و اگر  به همراه خود دوربین نمی آورم دلیل بر عدم حضورم نیست.

کحالی تصریح کرد: در حوزه سد معبر تابلوها را طراحی و اعلام کردم در صورتی که کسبه تابلوها را اصلاح کنند بمدت سه سال عوارض صنفی نمیگیرم تا ظرف سه ماه همه تابلوها اصلاح شود.

وی افزود: تاکسی‌ام حمل و نقل عمومی است و کانکس آن مورد انتقاد است که باید برداشته و ساماندهی شود

شهردار رامسر با اشاره به اینکه شهرداری جهت خرید عرصه بازار ماهی فروشان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده تصریح کرد: طبق مصوبه رفع موانع حاشیه های رودخانه بازار ماهی فروشان جدید در حاشیه رودخانه قرار گرفته که طبق قانون باید تخریب شود.

وی افزود: ساماندهی سد معبر باید با شناسنامه دار  کردن آنها انجام شود.

کحالی از طراحی قلوه سنگ در بلوار معلم انتقاد کرد و گفت: سنگ های بلوار معلم باید با صیقل صاف شده و دو طرف آن پیاده‌رو‌سازی شود.

وی در پایان گفت:جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران در سه نقطه از شهر سرویس بهداشتی احداث می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به‌منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بنا‌های تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه ۷ شهرداری قم افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده