Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

احمد کیارستمی مدیر بنیاد عباس کیارستمی ضمن اعلام این خبر درباره فعالیت‌های این بنیاد در سال گذشته گفت: با پیگیری بنیاد عباس کیارستمی و همکاری با شرکت‌های ام کا ۲ فرانسه و جنوس فیلم / کرایتریان آمریکا، کار بازسازی تمامی آثار این کارگردان، از جمله همه فیلم‌های کوتاهی که برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته است بعد از ۲ سال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این فیلم‌ها نمایش خود را در ماه آینده در آمریکا در IFC در نیویورک، و Berkeley Film Archive در کالیفرنیای شمالی، شروع خواهند کرد و در سال آینده در اروپا به نمایش در خواهند آمد. همچنین در آوریل سال آینده در پاریس و در مرکز ژرژ پمپیدو، با همکاری بنیاد و ام کا ۲، بزرگداشتی برای عباس کیارستمی برپا می‌شود که نه تنها تمام فیلم‌هایش را به نمایش می‌گذارد که سایر کارهای این کارگردان از جمله نقاشی، عکس، شعر، ویدیو و … نیز در معرض تماشای علاقمندان گذاشته خواهد شد.

به گفته‌ی کیارستمی؛ علاوه بر این، «۲۴ فریم» آخرین اثر عباس کیارستمی که توسط این بنیاد به پایان رسید و در کن ۲۰۱۷ به نمایش درآمد، امسال توسط کرایتریان بر روی دی وی دی و بلوری منتشر و پخش شد. کرایتریان ماه آینده نسخه بازسازی شده سه‌گانه کوکر را نیز بر روی دی وی دی و بلوری پخش خواهد کرد.

او همچنین خبر داد: همزمان با سومین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی، بنیاد کیارستمی سایت «عافیت» را نیز برای استفاده محدود راه‌اندازی خواهد کرد. این سایت سامانه ارزیابی سرویس‌های درمانی و پزشکی و محلی برای ثبت نظر مردم درباره خدمات بهداشتی و درمانی خواهد بود تا با شفاف‌سازی کیفیت این خدمات، محلی برای شناسایی پزشکان و مراکز درمانی برتر شود و به بستری برای گفتگو درباره بهبود ساختار سرویس‌دهی مراکز درمانی تبدیل شود. این سایت در روز پزشک برای استفاده عموم باز خواهد شد.

عباس کیارستمی، کارگردان «خانه دوست کجاست؟» از اسفند سال ۹۴ تا اوایل اردیبهشت ۹۵ به دلیل انجام چند عمل جراحی در ناحیه روده در بیمارستان بستری شد و پس از آن هم چند بار دیگر به بیمارستان مراجعه کرد تا اینکه سرانجام هشتم تیرماه ۹۵ برای تکمیل مراحل درمان به پاریس رفت ولی چند روز بعد (۱۴ تیر) در همان شهر پاریس و در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عباس کیارستمی فرانسه کانون پرورش فکری کودکان بهداشتی و درمانی مراکز درمانی پزشک عمل جراحی بیمارستان درمان بهداشتی و درمانی درآمد عباس کیارستمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر مبارکه در این مراسم گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎ و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده‌های آنان است‎. ‎
حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی شجاع و دلیر، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مرحوم ضیایی، ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سن ۸۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید مجید ضیائی درسن ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیرو‌های پهلوی همچنین اصغر ضیایی برادر این شهید بزرگوار ۱۲ شهریور سال ۶۰ در ۱۶ سالگی در جنوب کرخه، خدابخش ضیایی، نیمه آذر سال ۶۰ در ۱۸ سالگی در عملیات طریق القدس و محمدرضا ضیایی، ۱۱ آبان سال ۶۱ در عملیات محرم در محور عین خوش در ۱۴ سالگی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری