Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با اشاره به اینکه پروژه تامین آب شهر کرمان از صفارود حدود ۵۰ درصد اجرا شده و تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده گفت: اگر این پروژه تعطیل شود ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد در این پروژه به هدر می‌رود. ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در کرمان که با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد با اشاره به اینکه تاخیر در اتمام سد صفارود قابل قبول نیست اظهار داشت: آب منطقه‌ای استان کرمان باید هر چه سریع‌تر مشکلات این پروژه از جمله معارضین و احداث جاده دسترسی را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پروژه تونل انتقال آب به کرمان از سد صفارود به لحاظ تعارضات و مخالفت‌های مردمی هیچ مشکلی نداریم عنوان کرد: این موضوعات حل و فصل شده و اگر مشکلی وجود دارد تامین منابع مالی است که باید پیگیری شود.

خط انتقال آب شهر کرمان تا پایان تیر ماه به اتمام می‌رسدامام جمعه کرمان: مسئولان واقعیت کمبود آب شرب کرمان را شفاف و دقیق به مردم بگویندجیره‌بندی آب در شهر کرمان نداریم

استاندار کرمان با اشاره به اینکه پروژه تامین آب شهر کرمان از صفارود حدود 50 درصد اجرا شده و تاکنون حدود 600 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است گفت: با پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس و توسط پورابراهیمی در سال 96 کنسرسیومی از 10 بانک تشکیل و مقرر شد هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنند.

وی یادآور شد: از آن تاریخ با جلسات زیاد و پیگیری‌های متعدد نهایتا در اسفند سال 97 قرارداد تنظیم و ضمانت‌نامه سازمان مدیریت نیز به امضای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه رسید.

فدایی با بیان اینکه با یکسری صحبت‌های دادستان کرمان بانک‌ها مقداری عقب‌نشینی کردند گفت: در نهایت با تشکیل شورای تامین استان کرمان مقرر شد جلسه‌ای برگزار و در این جلسه تمام موارد و مشکلات مدنظر مطرح و راه حل ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تشکیل جلسه مناظره بودیم افزود: بعد از آن جواب کتبی دادستان به بانک ارسال و اینگونه عنوان شده که این پروژه مشکلات محیط زیستی و موارد دیگر دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه چهارشنبه هفته آینده مجدد این جلسه پیگیری برگزار می‌شود گفت: با دادستان هم در حال جمع‌بندی برای اجرا و یا منتفی کردن پروژه و یا جایگزین شدن پروژه دیگر هستیم.

وی با بیان اینکه از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) درخواست داریم که فعلا از منابع داخلی خود برای اجرای این پروژه استفاده کند، افزود: اگر این پروژه تعطیل شود 600 میلیارد تومان هزینه کرد در این پروژه به هدر می‌رود.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صف و ستاد باید دو مجموعه هماهنگ باشد و تمام تلاش ستاد باید برای پویایی صف به‌کارگیری شود.

وی افزود: اگر ستاد اهل پویایی و نوآوری بود؛ قطعاً این ویژگی متوجه صف نیز می‌شود اگر این پویایی و نوآوری در مجموعه‌ای وجود نداشته باشد قطعاً آن مجموعه محکوم به روزمرگی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مردم در تکمیل عملیات آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: باید با راهبری درست از توان مردم استفاده کرد چرا که مردم خواهان پیشرفت و توسعه منطقه هستند.

کرمی با اشاره به اینکه اختیار مولدسازی با مجموعه استان است، ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها می‌تواند باعث افزایش درآمد یک دستگاه شود همچنین خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. یکی از تاکیدات هیئت دولت این است که با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها پروژه‌های نیمه تمام موجود استان را به اتمام برسانیم. مطالعات باید در کف میدان اجرایی شود و پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال استان و مردم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا فرد پس از فراغت از تحصیل بتواند صدها شغل ایجاد کند. در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا هنگامی که زنده است، باید کار کند چرا که این تلاش و کوشش عین عبادت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد