Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهان بسیج و سرداران سپاه مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی برای انتخاب ایشان به عنوان رئیس سازمان بسیج را برشمردند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آئین تکریم و معارفه رئیس  پیشین و فعلی سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز سیزدهم تیرماه با حضور تعدادی از مقامات سیاسی، فرهنگی و فرماندهان عالیرتبه سپاه و نیروهای مسلح در سالن 5 آذر بسیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سردار «محدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ویژگی بارز سردار سلیمانی که باعث انتخاب او به عنوان رئیس سازمان بسیج شده است اظهار داشت: سردار سلیمانی فرد بسیار خوبی است ولی به دلیلی اصلی انتخاب رهبری فکر نکرده ام هرچند آقای سلیمانی فرد بسیار خوبی برای این سمت هستند.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هم مهمترین ویژگی سردار سلیمانی را شجاعت او دانسته و گفت: سردار سلیمانی یکی از برادرانی هستند که در دوران دفاع مقدس از رزمندگان، جانبازان و کسانی بودند که جوانی خود را در راه اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی گذاشتند.

وی در ادامه افزود: جدیت در کار و تلاش در زمینه تحقق آرمان های بسیج همچنین توجه به بسیجیان از ویژگی های دیگر اوست که به عنوان رئیس سازمان بسیج انتخاب شدند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ همچنین عنوان کرد: شناخت بسیج و رده های بسیج یکی دیگر از ویژگی های سردار سلیمانی است و او به خوب می داند چگونه در جهت اعتلای بسیج و بسیجیان در جامعه تلاش کند چرا که او فردی مومن و پرتوان است.

مهدی معینی معاون تربیت و آموزش سپاه نیز در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ویژگی های بارز سردار سلیمانی برای انتخاب او به عنوان رئیس سازمان بسیج گفت: مهمترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص اوست به طوری

وی همچنین خاطرنشان کرد: اخلاص سردار سلیمانی به طوری که مخلصانه 4 دهه است که در مسیر انقلاب و دفاع مقدس و اعتلای بسیج در حال فعالیت بوده یکی دیگر از ویژگی های بارز و ارزنده اوست.

این سردار سپاه در ادامه بیان کرد: مدیریت موفق سردار سلیمانی به مدت یک دهه در سپاه اصفهان یکی دیگر از دلایل اصلی انتخاب او به عنوان رئیس سازمان بسیج است.

سردار محمد فرهادی، معاون راهبردی بسیج هم در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: روحیه جهادی، انقلابی و پاسداری سردار سلیمانی در طول تاریخ خدمت و عمر با برکت او در کنار سبقه درخشانی که در دفاع مقدس و در فرماندهی بسیج داشتند مهمترین دلیلی است که می توان گفت سردار سلیمانی به این سمت منصوب شده اند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: روحیه اخلاص و اخلاق بسیجی سردار سلیمانی یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که به نظر من رهبر انقلاب او را به عنوان رئیس سازمان بسیج انتخاب کرده اند.

 

انتهای پیام/ط

 

 

۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۳ تير | ساعت:13:56 دانلودDownload کلیدواژه: راه دانا سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج سردار غیب پرور اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین/فیلم "اعتلای بسیج" از اولویت های سازمان بسیج است+فیلم بازخوانی اقدامات آمریکا علیه ملت ایران+موشن گراف تجمع مردمی در حمایت از شیخ زکزاکی/فیلم صوت کمتر شنیده شده از شهید حسن باقری صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح «زندگی با آیه‌ها»: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است؛ کار لازم ابتدایی فهم معانی کلام خداوند است.

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند