Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست ستاد رسانه‌ای رونق تولید با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما و رئیس ستاد رونق تولید، مجید زین‌العابدین قائم مقام و سیاح دبیر این ستاد و نمایندگان معاونت‌های دیگر سازمان برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس ستاد رسانه ای رونق تولید با بیان اینکه گزارش اقدامات و پیگیری‌های این ستاد به‌طور مرتب در اختیار رییس صداوسیما قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این ستاد از اول تیرماه در گام نخست عملیات رسانه‌ای، موضوع مجوزهای کسب و کار را در دستور کار قرار داد و در این راستا علاوه بر انعکاس مشکلات کارآفرینان و افرادی که به دنبال راه‌اندازی کسب و کار جدید هستند، در فضایی تعاملی با مسئولان مربوطه اشکالات این مسیر پیگیری و مطالبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرباقری خاطرنشان کرد: تمامی میان‌برنامه‌هایی که از رادیو وتلویزیون و در شبکه‌های ملی و استانی در حال پخش است با هدف ارائه تصویری روشن و واقعی از اشکالات و موانع ایجاد کسب و کار و ایجاد تحرک بیشتر در بین دستگاه‌های تصمیم گیر بوده است.

رئیس ستاد رسانه‌ای رونق تولید با اشاره به حضور دست‌اندرکاران این حوزه در برنامه‌های تلویزیونی و بررسی همه‌جانبه موضوع گفت: خوشبختانه در زمان کوتاهی از آغاز نخستین پیگیری این ستاد رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در خصوص رفع موانع مجوز کسب و کار دستورات لازم را صادر کردند و سامانه ملی مجوزها که ۵ سال در انتظار راه اندازی بود، فعال شد.

او ادامه داد: شعار ما در صداوسیما این است که در حوزه تولید حق با کارآفرینان و در حوزه محصول حق با مصرف کننده است.

در ادامه جلسه سیاح دبیر ستاد رسانه‌ای رونق تولید گفت:پخش میان برنامه های با عنوان «از کجا شروع کنم» با هدف انگیزه بخشی به کارآفرینان بالقوه، تبیین راهکارها و مسیر کارآفرینی؛ و همچنین کلیپ‌های دو دقیقه‌ای در خصوص تجربه کشورهای موفق در زمینه تولید از جمله تولیدات این ستاد است که تا کنون با عناوین «دولت و تولید»، «تجربه چین» و «معجزه شفافیت» و... روی آنتن رفته است.

در این نشست همچنین نمایندگان دیگر معاونت‌های سازمان صداوسیما گزارشی از اقدامات خود برای این ستاد ارائه دادند.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1276382

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما برنامه های تلویزیونی مرتضی میرباقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد

پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژند‌های سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کار‌های تولیدی مبتنی بر راهبرد‌های دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی، چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود: باید از ظرفیت‌های به‌وجود‌آمده بموقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری