Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری کنکور در کاشمر از آغاز ماراتن کنکور در این شهرستان با حضور سه هزار و 486 داوطلب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی معماریان، مدیر مرکز آموزش عالی کاشمر در گفت و گو با یار خراسانی اظهار داشت: در آزمون سراسری ۹۸، تعداد سه هزار و 486 داوطلب در حوزه‌های امتحانی شهرستان به رقابت می‌پردازند که 47 درصد آن مرد و 53 درصد زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه داوطلبان شرکت کننده در گروه تجربی نیز با 1784 نفر رکورددار حضور هستند، خاطرنشان کرد: 614 داوطلب علوم انسانی، 321 داوطلب علوم ریاضی و فنی، 301 داوطلب هنر و 466 داوطلب زبان های خارجی در آزمون سراسری 98 کاشمر شرکت دارند.

مدیر مرکز آموزش عالی کاشمر با تأکید بر اینکه در این بین 53 درصد داوطلبان نظام آموزشی 3-3-6 و 47 درصد داوطلبان نظام آموزشی قدیم داوطلب کنکور هستند، تصریح کرد: آزمون سراسری سال 98 از صبح پنجشنبه در کاشمر همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا عصر جمعه برای گروه های مختلف ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شروع فرآیند آزمون در نوبت صبح رأس ساعت 7:30 و در نوبت عصر رأس ساعت ۱۵ است، اذعان کرد: مرکز آموزش عالی کاشمر، جهاد دانشگاهی، مدارس شاهد، فرزانگان، عفاف و شاهد مطهره  حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری در کاشمر هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور بر اثر مسمومیت گاز گرفتگی جان باخت‌