Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زنان و مردان جامعه اسلامی برای اینکه در مسیر رضای الهی گام بردارند و عاقبت‌به‌خیر شوند باید معنویت، نورانیت و تقوا که از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی کریمه اهل‌بیت (س) است را مورد توجه قرار دهند. ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: قم شهر اهل بیت (ع) می‌شود و محل مناسبی برای نشرمکتب ائمه (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزش و اهمیت شهر مقدس قم بیان کرد: وجود حرم حضرت معصومه(س) سبب شده است تا زائران و مجاروان زیادی به برکت این مکان معنوی برای زیارت به شهر مقدس قم مشرف شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه افتخار برای مردم شهر قم است که میزبان حضرت معصومه (س) هستند، تصریح کرد: بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) در شهر قم آثار و برکات زیادی برای این شهر به همراه داشته است، افرادی که در شهر مقدس قم سکونت دارند این افتخار را دارند که زیر سایه دختر امام (ع) زندگی می‌کنند و این سعادت بسیار بزرگی است.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه حضرت معصومه (س) به‌گونه‌ای زندگی کردند که امام (ع) لقب عصمت را به وی دادند،ادامه داد: وجود حضرت معصومه (س) آثار و برکات زیادی را برای شیعیان و عاشقان مکتب اهل‌بیت (ع) به همراه داشت و همواره میلیون‌ها شیعه برای گرفتن حاجت رهسپار حرم کریمه اهل‌بیت (س) می‌شوند.

آثار وجودی حضرت معصومه(س) در قمتولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س): هیچگاه دست از ارتباط با عراق نمی‌کشیم‌حرم رضوی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) غرق در نور و شادی است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نام این بانوی کرامت "فاطمه" است ولی به دلیل دوری از گناه در درجه بالایی قرار داشتند و به همین دلیل لقب معصومه را برای ایشان گذاشتند که به‌حق برازنده‌ترین لقب برای کریمه اهل‌بیت (س) است.

دیرباز خاطرنشان کرد: زنان و مردان جامعه اسلامی برای اینکه در مسیر رضای الهی گام بردارند و عاقبت‌به‌خیر شوند باید معنویت، نورانیت و تقوا که از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی کریمه اهل‌بیت (س) است را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند