Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سالن ورزشی بانوان چند منظوره و سالن های ورزشی شهید نعمتی، شهید عیدی نژاد، سالن رزمی، کشتی و ساختمان امور اداری ورزش و جوانان با حضور خسرو ارتقایی مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان کشور، علی سیف فرماندار، سجاد فلاح نژاد رییس دفتر فنی اداره کل ورزش استان و جمعی از مسوولان پلدختر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح این سالن ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۰ میلیارد ریال از محل عمرانی و تعمیرات هیات های ورزشی برای بازسازی و تجهیز سالن های ورزشی سیل زده پلدختر هزینه شده است.
علی محمد نورعلی وند افزود: همچنین مدیرکل دفتر فنی ورارت ورزش و جوانان کشور زمین چمن فوتبال ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر که عملیات بازسازی آن پایان یافته را نیز بازدید کرد.
وی بیان کرد: زمین چمن فوتبال پلدختر در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری به طور کامل تخریب شد و اکنون با مشکل کمبود شدید اعتبار برای کشت چمن مواجه است.
رییس اداره ورزش و جوانان پلدختراظهار امیدواری کرد: با سفر مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان کشور به پلدختر اعتبارلازم برای کشت چمن و حصارکشی مجموعه ورزشی و استخر شنا اختصاص یابد.
۷۲۷۲/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم