Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در شهرکرد به کار خود پایان داد.

‌به گزارش ایسنا، سیروس رضایی، ۱۳ تیرماه در این آئین اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در کنار سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: سالانه بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود که اجرای برنامه‌های دینی، قرآنی، هنری و ادبی، برگزاری مناظرات دانشجویی، دفاع سه دقیقه‌ای، اردوهای مرز پر گهر، انتشار بیش از چهار هزار خبر فرهنگی، اجتماعی توسط خبرگزاری‌های " دانشجویان ایران (ایسنا) " و "ایکنا" و … از جمله برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی بوده است.

رضایی با اشاره به فعالیت هفت مرکز کوتاه مدت و بلندمدت در استان، تصریح کرد: سالانه بیش از ۵۰ هزار فراگیر از دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی استفاده می‌کنند.

وی گفت: به منظور توسعه آموزش‌ها در سطح استان در آینده‌ای نزدیک مرکز لردگان راه‌اندازی خواهد شد تا نیاز مردم و مسئولان آن منطقه برطرف شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از طرح‌های اجرا شده و موفق از سوی جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال، طرح نوین مشاغل خانگی بوده است، خاطرنشان کرد: دو هزار نفر در استان در این طرح شرکت کرده و اکنون وارد فاز سوم این طرح شده که امید است از این طریق به نوعی بتوان به ایجاد اشتغال کمک کرد.

همچنین مجید نظری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آمادگی کامل در خصوص کمک در زمینه اعتبارات و مباحث فنی به جهاد دانشگاهی استان وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در پایان از رئیس جهاد دانشگاهی و مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری به دلیل همکاری برون‌سازمانی با جهاد دانشگاهی تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078118 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود