Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز آموزشی گردشگری و هتلداری غرب کشور در همدان با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) به قرار گرفتن در هفته صنعت و معدن نیز اشاره کرد و گفت: امسال سال رونق تولید است و تولید ثروت در اسلام یک ارزش محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه یک مرکز جامع آموزشی در زمینه های گردشگری است، گفت: گردشگری در بین صنعت های فعال در استان همدان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنایع دستی از جمله رشته هایی است که توجه به آن ارزش افزوده را شامل حال استان می کند امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه این مرکز موضوع آموزش به خانواده ها، جوانان و سایر اقشار برای توسعه اشتغال را دنبال می کند، گفت: صنایع دستی از جمله رشته هایی است که توجه به آن ارزش افزوده را شامل حال استان می کند و از قضا در این مرکز به این رشته توجه خاص شده است.

حجت الاسلام شعبانی با تقدیر از دست اندرکاران ساخت و راه اندازی این مجموعه آن را مصداق کامل آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری مد نظر دارند برشمرد و گفت: امیدواریم این مرکز در زمینه آموزش گردشگری، صنایع دستی و رونق تولید موفق باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد این مجموعه باید در سطح استان جابیفتد و تبلیغ خوبی برای معرفی آن انجام شود، گفت: مسئولان باید به این مرکز توجه داشته باشند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه بسیاری افرادی که دنبال اشتغال هستند می توانند به این مرکز مراجعه کرده و دوره های آموزشی را سپری کنند، گفت: از مجموعه فنی و حرفه ای و افراد تلاشگر این مرکز قدردانی میکنم.

امام جمعه همدان اضافه کرد: امیدواریم این مرکز زمینه و شرایطی را برای رونق تولید در استان همدان و توسعه اقتصادی و حل مشکلات اشتغال ایجاد کند.

مرکز آموزش هتلداری همدان آماده بهره برداری شد

مدیر کل فنی و حرفه ای استان همدان نیز گفت: مرکز آموزش هتلداری همدان آماده شده و ۱۹ تیر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وهب مختاران افزود: عملیات اجرایی ساخت مرکز جامع هتلداری از اوایل دهه ۹۰ در زمینی به زیر بنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۳ طبقه در شهر مریانج آغاز شد.

مختاران اضافه کرد: این مرکز دارای کلاس هایی برای برگزاری دوره های آموزشی، ۱۱ سوئیت اقامتی، سونا، جکوزی، کافی شاپ و تالار پذیرایی است.

وی بیان کرد: در این مجموعه متقاضیان فراگیری حرفه هتلداری علاوه بر حضور در دوره های تئوری به صورت عملی با شیوه هتلداری آشنا می شوند.

کد خبر 4657955

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان هتل داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران

معاون پژوهش فنی و حرفه ای گفت:پشتیبانی از حقوق کارگران می‌تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود. - اخبار اقتصادی -

علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، در یادداشتی به مناسبت هفته کارگران با عنوان گرامیداشت دستاورد کارگران نوشت:

روز کارگر روزی است که در آن مشارکت کارگران و جنبش کارگری جشن گرفته می شود. در این روز، دستاوردهای اجتماعی و اقتصادی کارگران گرامی داشته می شود و به کمک هایی که آنها در قدرت و رفاه کشور انجام داده اند، ادای احترام می شود.

روز کارگر به عنوان زمانی برای تأمل در تاریخ جنبش کارگری و مبارزات جاری برای حقوق کارگران و رفتار عادلانه در محل کار عمل می کند.
روز کارگر روزی است برای شناسایی و قدردانی از کمک‌های ارزشمند کارگران به جامعه و ارج نهادن به فداکاری و تعهد آنها به شغلشان.
برای حمایت از کارگران و بهبود شرایط کاری آنها، می‌توان اقدامات مختلفی انجام داد، از جمله:

1. پرداخت حقوق و دستمزد منصفانه و به موقع به کارگران.2. ارائه شرایط کاری ایمن و سالم برای کارگران، از جمله ارائه تجهیزات و لوازم حفاظتی.3. ارائه فرصت‌های آموزش و رشد حرفه‌ای برای کارگران به منظور بهبود مهارت‌های آنها.4. ایجاد فضای کاری دوستانه و پذیرایی برای کارگران.5. ارائه بیمه‌های بهداشتی و پزشکی مناسب برای کارگران و خانواده‌های آنها.6. حفظ حقوق کارگری و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها و تبعیض‌های نژادی یا جنسیتی.7. حمایت از حقوق کنونی و تلاش برای بهبود قوانین کاری و حقوق کارگران در سطح ملی و بین‌المللی.

پشتیبانی از حقوق کارگران می‌تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد