Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

استقلال تهران حتی با حضور سرمربی ایتالیایی تا کنون در بازار نقل‌وانتقالاتی وضعیتی نگران‌کننده و اسف‌بار را سپری می‌کند. خرید بازیکنانی مانند محمد بلبلی، علی دشتی، میلاد باقری، سیاوش یزدانی و مسعود ریگی کمک چندانی به تغییر شرایط این تیم پرطرفدار نمی‌کند زیرا که این بازیکنان نشان‌داده‌اند که هرکدام به تنهایی نمی‌توانند نق یک ناجی و فوق‌ستاره را برعهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی وظیفه‌ای که پاتوسی در نیم فصل دوم لیگ گذشته به انجام رساند.

 

علی دشتی را می‌توان بزرگ‌ترین بازیکن نقل‌وانتقالات استقلال دانست بازیکنی با کیفیت اما متکی به تیم. از این دست بازیکنان در فصل گذشتۀ استقلال هم حضور داشت که می‌توان به فرشید باقری اشاره کرد. سیاوش یزدانی هم در خطی به خدمت گرفته شد کهنقطۀ قوت  آبی‌ها در فصل گذشته بود. حتی این فاز از خطوط مختلف استقلال در این فصل تضعیف هم شده است.

 

جدایی بازیکنانی مانند نورافکن که در بخش چپ جایگزینی ندارد و پژمان منتظری که با تجربۀ مثال‌زدنی‌اش کمک بزرگی برای استقلال بود. حتی روزبه چشمی در خط دفاعی نقشی تعیین‌کننده داشت اکنون سرنوشتی نامعلوم دارد. علی کریمی و آیاندا پاتوسی که مغز متفکر و قلب تپندۀ آبی‌پوشان بودند هم در آسنتانۀ جدایی قرارب دارند پس در خط هافبک هم این تیم به شدت تضعیف شده است.

 

اما روزنۀ امید هواداران استقلال به حضور ریکاردو مگورینی، مهاجم ایتالیایی در خط حمله و همچنین اضافه شدن آرش رضاوند، بازیکن خحوش‌تکنیک سایپا در فاز هجومی است. این بازیکنان می‌توانند مشکلات استقلال در گذشته را تنا حدود زیادی کاهش دهنند اما با شرایط کنونی آبی‌های پایتخت در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و دقیقاً مانند فصل گذشته در حال آغاز لیگ برتر ایران هستند.

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار استقلال نقل و انتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در اولین روز حضورش در تمرین با خبرنگاران صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خیلی ممونم که تشریف آوردید و تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است. امیدواریم که در پایان فصل به آن جایگاهی که دلخواه عزیزان است دست پیدا کنیم.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

وی در مورد حضور دوباره در استقلال و قبول سمت سرپرستی آبی‌پوشان عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم صحبت کرده بودیم اما چون از قبل یک صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود؛ در نهایت تماس گرفته شد. من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

سرپرست تیم فوتبال  استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر کادر مدیریتی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. دید ما رو به آینده است. تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند و تلاش کردند، جا دارد از آنها تشکر شود اما الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی